نرده حفاظ ها برای برقراری امنیت مورد استفاده قرار میگیرند. قطعا تولید کننده حفاظ به خوبی از مقاومت محصولات خود در برابر وارد کردن هرگونه ضربه به حفاظ، انداختن دیلم و کشیدن حفاظ آگاه است و چنانچه منصف باشد خریدار را از مقاومت و نحوه تست مقاومت حفاظ آگاه خواهد کرد. تست مقاومت حفاظ در برابر سارقان به کیفیت و نحوه نصب حفاظ بستگی دارد.

نرده حفاظ محصولی است که به جهت امنیت متکی به تیز بودن نوک میله ها و حجم مورد استفاده در تولید نرده است. نوک میله ها میبایست بین 3 الی 7 سانت تیز بر شده باشند و حجم حفاظ هم به تراکمی بستگی دارد که شما آن را در زمان خرید انتخاب میکنید.

تفاوت نمیکند که شما یک حفاظ روی دیوار را خریداری کرده اید یا حفاظ پنجره، نکته مهم که در تولید انواع حفاظ وجود دارد طول عمر این محصولات با در نظر گرفتن نوع جوش و رنگ آنها است. بسیاری از افراد تصور میکنند که تست مقاومت حفاظ را میتوان با پرتاب کردن حفاظ از ارتفاع یا با ضربه زدن روی آن متوجه شد اما قطعا اگر نرده حفاظ شما از یک جوش حرفه ای و مناسب برخوردار باشد به هیچ وجه شکسته نخواهد شد. جوش co2 برای جوشکاری پر تعداد میلگرد مناسب تر است.

برای انتخاب نوع حفاظ خود دچار تردید هستید؟ ما در مقاله بهترین نوع حفاظ روی دیوار به شما کمک می‌کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید.

در مورد رنگ آمیزی هم قطعا استفاده از رنگ های پوششی و کوره ای میتواند کیفیت و دوام حفاظ شما را قطعی کند. بنابراین جدا از نوع میلگرد مورد استفاده اگر جوش و رنگ حفاظ شما مناسب باشد میتوانید با آرامش خاطر نرده حفاظ خود را خریداری و نصب کنید. . برای اطلاع از نحوه تست مقاومت حفاظ بر اساس جوشکاری و رنگ آمیزی حفاظ ها، باید با برخی از ویژگی های آنها آشنا باشید.

به دنبال بهترین ها هستید ولی نمی‌دانید چطور آنها را پیدا کنید؟ ما در مقاله بهترین تولید کننده حفاظ به شما کمک می‌کنیم با بهترین ها آشنا شوید.

تست مقاومت جوش حفاظ

جوشکاری فلزات همواره محل چالش بوده است و به همین دلیل است که انواع مختلفی از دستگاه های جوش روانه بازار شده است. از نحوه جوشکاری الکترود تقریبا بیشتر افراد آگاه هستند. در تولید حفاظ روی دیوار یا حفاظ شاخ گوزنی با توجه به میزان بالای قطعات که میبایست توسط جوش به هم متصل شوند قطعا باید یک جوش بسیار قوی تر از الکترود استفاده شود.

جوش co2 یکی از بهترین جوش ها برای اتصال قطعات کوچک به هم است. برای این که بتوانید جوش الکترود را از جوش های دیگر تشخیص بدهید نیاز است تا محل نقطه جوش را بررسی کنید. در تمامی محل های جوشکاری شده با الکترود یک لایه گل مانند وجود دارد که به این سادگی هم جدا نمیشود. در جوشهای دیگر همانند جوش co2 اصلا خبری از گل جوش نیست. به صورت خلاصه جوش الکترود یک پوسته دارد و ظاهر آن نامنظم و سوراخ های ریزی دارد.

آیا می‌دانید که امنیت بیشتر شما در گرو داشتن حفاظ است؟ ما در مقاله اهمیت استفاده از نرده حفاظ به شما در این مورد اطلاعات خوبی دادیم. آن را از دست ندهید.

تست مقاومت رنگ حفاظ

در حفاظ های روی دیوار یکی از مهم ترین عواملی که باید برای تست مقاومت حفاظ به دقت آن را بررسی کرد نوع و میزان پوشش رنگ است. اگر یک نرده حفاظ روی دیوار را بدون بررسی از لحاظ رنگ نصب کنید، قطعا با مشکل مواجه خواهید شد. رنگ آمیزی یا اصلاح رنگ نرده حفاظ روی دیوار تقریبا غیر ممکن و یا بسیار سخت خواهد بود زیرا مقطع میلگرد به صورت یک دایره گرد است که حتی از چهار جهت امکان رنگ آمیزی کامل را ندارد. بنابر این بهتر است با نوع رنگ های حفاظ آشنا شوید و از ابتدا یک رنگ خوب بگیرید.

رنگ های روغنی یکی از انواع رنگ های مورد حمایت در صنایع است اما در حفاظ روی دیوار این امر صادق نیست و میبایست از رنگ های صنعتی و رنگ کوره ای استفاده کرد. رنگ کوره ای به صورت یک پوشش کاملا براق و مناسب بر روی میله ها پاشیده میشود. برای تست مقاومت حفاظ در رنگ به راحتی میتوانید با استفاده از یک کلید یا یک قطعه فلزی روی حفاظ متوجه شوید که حفاظ دارای رنگ کوره ای است یا نه. رنگ های روغنی با استفاده از کلید به سادگی از حفاظ جدا میشوند و ظاهری همانند آب دارند اما حفاظ هایی که با استفاده از رنگ کوره ای رنگ شده اند کاملا یکنواخت و بدون کوچکترین لکه ای هستند.

اگر به دنبال یک حفاظ مناسب برای پنجره می‌گردید، مقاله حفاظ پنجره چیست به شما کمک می‌کند.

تست مقاومت حفاظ در برابر ضربه

بسیاری از افراد تصور میکنند که حفاظ روی دیوار یا حفاظ شاخ گوزنی را میتوان با استفاده به پایین کشید. این مسئله مهم که امکان پایین کشیدن حفاظ از روی دیوار وجود دارد یا نه ربطی به کیفیت حفاظ ندارد. نوع مصالح بکار رفته در دیوار به همراه پین هایی که برای نصب بکار گرفته میشوند از مهم ترین عواملی هستند که برای تست مقاومت حفاظ بر روی دیوار باید به آنها توجه کرد.

عواملی وجود دارند که یک نصاب باید در زمان نصب رعایت کند که عبارتند از:

  • نصب دو عدد پین به ازای هر متر طول
  • سوراخ ها میبایست به صورت اریب باشد
  • قرار دادن یک میله به شکل T
  • لکه گیری حفاظ ها و محل های جوشکاری شده

جدا از تمام این موارد بهتر است در زمان خرید از یک فروشنده منصف و متعهد خریداری کنید و از او بخواهید تست مقاومت حفاظ را برای شما انجام بدهد.

انواع تست مقاومت حفاظ کدامند؟

تست جوش، تست رنگ و تست مقاومت حفاظ در برابر ضربه

بهترین نوع جوش برای مقاومت حفاظ چه نوع جوشی است؟

جوش co2 یکی از بهترین جوش ها برای اتصال قطعات کوچک به هم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

مشاوره رایگان