حفاظ شاخ گوزنی مدل بوته ای یکی از انواع نرده حفاظ روی دیوار است که از طراحی دوباره حفاظ شاخ گوزنی بوجود آمده. تغییراتی که در طراحی حفاظ بوته ای در نظر گرفته شده است بیشتر در راستای نظرات خریداران حفاظ های نسل جدید به خصوص حفاظ شاخ گوزنی بوده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با این حفاظ آشنا شوید.

ساختار حفاظ بوته ای

همان طور که اشاره شد حفاظ بوته ای از نسل جدید نرده حفاظ روی دیوار است. ساختار اصلی آن همانند سایر نرده حفاظ ها از میلگرد ساده است و در آن بر خلاف حفاظ شاخ گوزنی دیگر خبری از تراکم نیست و به صورت کلی در یک تیپ ساخته میشود. حفاظ بوته ای در اندازه‌های 2 متری ساخته میشود و دو ردیف موازی کنار هم با ارتفاع همسان سبب شده است تا عرضی مناسب (حدود 15 سانت) در راس نرده داشته باشیم. این عرض در بالاترین قسمت حفاظ سبب شده است تا امنیت نرده به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داشته باشد.

از طرفی چون در تولید این محصول از 7 ردیف میلگرد استفاده شده است و یک ردیف میلگرد بیشتر دارد، عرض آن تا 70 سانت افزایش پیدا کرده که این عرض مناسب، ایستادن سارقان بر روی لبه دیوار را عملا به صفر رسانده است. حفاظ بوته ای را با توجه به تراکم بالا حفاظ خار دار هم می نامند.

ثامن حفاظ این حفاظ خاص را بر اساس سلیقه مشتریان طراحی و ارائه کرده است. شما مشتریان گرامی برای دریافت لیست قیمت و درخواست کارشناسی میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن 56586756-021 _ 56586757-021 و با شماره تلفن همراه 09121431055 به صورت تمام وقت تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما برای خرید استفاده نمایید.

حفاظ روی دویوار بوته ای

ظاهر حفاظ بوته ای

همان طور که در بالا اشاره شد دارا بودن عرضی حدود 70 سانت علاوه بر افزایش امنیت سبب شده تا حجم بیشتری از میلگرد برای پر کردن بین حفاظ استفاده شود. این افزایش استفاده از میلگرد در نرده بوته ای زیبایی این نرده حفاظ رو دو چندان کرده است. شکل خم نیم دایره مانند و استفاده از قطعات ریز 10 سانتی نوک تیز که برای بازدارندگی بر روی میله های اصلی جوش شده است ظاهری بسیار زیبا به این نرده حفاظ فلزی داده است. از این حفاظ با توجه به شکل و ظاهر زیبا در منازل مسکونی داخل شهر، باغ ویلا ها و ساختمان های اداری دارای محوطه که زیبائی را در کنار امنیت میخواهند استفاده میشود.

حفاظ ها انواع مختلفی دارند. اگر می‌خواهید در مورد یک نوع دیگر نیز اطلاعات کسب کنید، نرده حفاظ کلاسیک را ببینید.

قیمت حفاظ بوته ای

این نوع حفاظ قطعا بهترین نوع نرده حفاظ نسل جدید محسوب میشود. مجموعه عوامل تشکیل دهنده قیمت این نرده حفاظ شامل وزن، نوع جوش و رنگ هستند. حفاظ های نسل جدید را با توجه به تراکم آنها قیمت گذاری میکنند. حفاظ بوته ای با توجه به اینکه شکل و طرح نامنظم دارد بر حسب ارتفاع و وزن آن قیمت گذاری میشود.

رنگ دومین عامل تاثیر گذار در قیمت حفاظ بوته ای است. با توجه به تعداد قطعات بالای این حفاظ بهتر است که از رنگ کوره ای الکترو استاتیک استفاده شود. انواع مختلفی از رنگ وجود دارند که سفید، مشکی و کرم به ترتیب پر فروش ترین نوع رنگ ها هستند.

استفاده از جوش co2 در زمان ساخت و تولید حفاظ سومین عامل تاثیر گذار در قیمت آن است. مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستن از ویژگی های جوش صنعتی co2 است.

برای دریافت لیست قیمت حفاظ بوته ای و سایر نرده حفاظ ها میتوانید با شماره تلفن 09121431055 تماس بگیرید.

اگر به دنبال ایمن تر کردن خانه یا ویلای خود هستید باید از حفاظ پنجره نیز استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر صفحه حفاظ پنجره را از دست ندهید.

امنیت حفاظ بوته ای

مهم ترین مسئله در انتخاب نرده حفاظ روی دیوار امنیت و میزان آرامش خاطری است که با نصب حفاظ ایجاد میشود. بدون ایجاد آرامش خاطر و آسودگی بابت امنیت محل سکونت هزینه کردن هیچ معنایی ندارد. امنیت حفاظ بوته ای به تراکم و تعداد میله های تیز بکار رفته در آن است. استفاده از دیوار بوته ای دور باغ ها، ویلا ها و مناطقی که همسایه وجود ندارد، توصیه می شود.

عرض لبه دیوار ها معمولا در بهترین شرایط 50 سانت است که با توجه به طرح حفاظ بوته ای کل لبه دیوار توسط این حفاظ پوشیده میشود و همین موضوع باعث می‌شود امنیت کامل برقرار شود.

پیشنهاد می شود برای دیدن یک نوع دیگر از حفاظ روی دیوار، به صفحه خرید حفاظ نیزار مراجعه کنید.

حفاظ بوته ای و دلیل محبوبیت آن

محبوبیت حفاظ بوته ای به دلیل استفاده اصولی و صحیح منطبق بر نیاز امنیت ساختمان و طراحی زیبا به دست آمده است. امنیت این حفاظ به حدی بالا است که در همان نگاه اول کاملا مشخص است. ویژگی های حفاظ بوته ای عبارتند از:

  • کیفیت بالا و قدرت بازدارندگی موثر در مقابل هرگونه ورود
  • قیمت مناسب با توجه به قدمت نرده حفاظ های قدیمی
  • امکان نصب سریع با رنگ آمیزی متنوع
  • قابلیت انتخاب در ارتفاع های مختلف با توجه به نیاز ساختمان
  • مقاوم در برابر پوسیدگی با توجه به رنگ کوره ای الکترو استاتیک

اشخاصی هستند که با شکل و طراحی شاخ گوزنی موافق نبوده و این حفاظ را غیر اصولی میدانند. به همین دلیل حفاظ بوته ای و سایر مدل های نرده حفاظ روی دیوار مانند حفاظ نیزار، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب با  طراحی های جدید ساخته شدند و نظر مخالفان استفاده از نرده حفاظ نسل جدید را نیز به خود جلب کرده اند. از عناوینی مانند حفاظ بوته خواری و حفاظ خاردار نیز برای حفاظ بوته ای در مناطق مختلف استفاده میشود.

قیمت حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای یا حفاظ شاخ گوزنی

بسیاری از افراد در زمان خرید نرده حفاظ روی دیوار مردد هستند که از حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم استفاده کنند یا از نرده حفاظ بوته ای خاردار استفاده کنند. جواب این سوال بسیار ساده است البته به شرطی که به تولید کننده نرده حفاظ روی دیوار مراجعه کرده و هر دو حفاظ را از نزدیک مشاهده کنید. قطعا اگر امکان مالی دارید حفاظ بوته ای از نظر امنیت و زیبایی بسیار بهتر از سایر انواع نرده روی دیوار است. عرض این نوع از نرده حفاظ حدود 70 سانت است که امکان عبور را برای همه افراد به صفر میرساند.

پیشنهاد می شود برای آشنایی با حفاظ لیلیوم به صفحه خرید حفاظ لیلیوم مراجعه کنید.

نصب حفاظ بوته ای

نصب این حفاظ با توجه به کارشناسی نوع دیوار انجام میگیرد. بیشتر ساختمان های جدید از بلوک های سیمانی در قسمت دیوار های بیرونی استفاده میکنند اما دو نوع از دیوار در زمان نصب وجود دارد:

  • دیوار هایی که در زمان ساخت میله انتظار دارند.

نصب حفاظ بوته ای بر روی این نوع از سازه ها با توجه به مقاومت میله کار گذاشته شده در دیوار بسیار راحت است. سطح دیوار را اندازه گرفته و حفاظ را درست در وسط دیوار گذاشته و به میله انتظار جوش میدهیم. با توجه به این که این حفاظ در اندازه 2 متر ساخته شده است دو حفاظ را از قسمت بالا به هم متصل کرده و جوش میدهیم. بعد از اتمام جوشکاری کلیه نقاط جوشکاری شده با استفاده از رنگ هم سان لکه گیری میشوند تا از پوسیدگی جلوگیری شود.

  • دیوار هایی که بدون میله انتظار هستند.

نصب حفاظ بوته ای در دیوار های بلوکی به این شکل است که با یک متر فاصله با استفاده از دریل سوراخهایی به قطر 10 سانتی متر ایجاد کرده و میله 35 سانتی متری انتظار را داخل این سوراخها قرار میدهیم. بقیه مراحل همانند سایر دیوار ها است. میله انتظار نوعی میلگرد یا پروفیل فلزی است که به صورت عمودی داخل دیوار کار گذاشته می‌شود.

برای نصب حفاظ بوته ای میبایست همانند حفاظ شاخ گوزنی عمل کرد با این تفاوت که از نظر پین گذاری و جوشکاری باید کف دیوار بسیار مقاوم تر و ایمن تر از نرده های دیگر باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به نرده حفاظ دیوار را نیز حتما مطالعه نمایید.

برخی از سوالات رایج :

1.قیمت حفاظ بوته ای چقدر است ؟

مجموعه عوامل تشکیل دهنده قیمت این نرده حفاظ شامل وزن، نوع جوش و رنگ هستند. حفاظ های نسل جدید را با توجه به تراکم آن قیمت گذاری میکنند و حفاظ بوته ای با توجه به اینکه شکل و طرح نامنظم دارد بر حسب ارتفاع و وزن آن قیمت گذاری میشود.

2.خرید حفاظ بوته ای چه مزایایی دارد ؟

کیفیت بالا و قدرت بازدارندگی موثر در مقابل هر گونه ورود / قیمت مناسب با توجه به قیمت نرده حفاظ های قدیمی/ امکان نصب سریع با رنگ آمیزی متنوع / قابلت انتخاب در ارتفاع های مختلف با توجه به نیاز ساختمان/ مقاوم در برابر پوسیدگی با توجه به رنگ کوره ای الکترواستاتیک

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    تراکم حفاظ شاخ گوزنی 23تا با ارتفاع یک متر و نیم چند است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

مشاوره رایگان