بی شک یکی از بهترین و ایمن ترین انواع نرده حفاظ روی دیوار حفاظ نخل مرداب است. ظاهر بسیار زیبا به همراه رعایت حداکثری اصول ایمنی از دلایل محبوبیت این نوع نرده حفاظ دیوار است.

گروه تولیدی ثامن حفاظ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نرده حفاظ روی دیوار همواره در تلاش بوده با طراحی انواع مختلف نرده بیشترین امنیت را برای خریداران فراهم نماید. حفاظ نخل مرداب همان طور که در بالا اشاره شد خدمتی جدید در عرصه تولید نرده حفاظ روی دیوار از گروه تولیدی ثامن حفاظ است که ما سعی خواهیم کرد تا شما را با آن بیشتر آشنا کنیم.

در تولید این حفاظ هم مانند سایر نرده حفاظ ها از میلگرد ساده استفاده میشود و حداقل ارتفاع پیشنهادی برای آن 60 و حداکثر 120 سانتی متر است. البته در صورت نیاز و تمایل مشتری به خرید حفاظ نخل مرداب با ارتفاعهای دیگر، این کار انجام خواهد شد.

حفاظ نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب , حفاظ روی دیوار

مراحل ساخت حفاظ نخل مرداب

برای تولید این محصول میبایست همانند انواع نرده حفاظ روی دیوار قطعات میلگرد به وسیله گیوتین برش داده شده و برحسب طرح اولیه در قسمت خم کاری در سایز ها و ابعاد مختلف توسط دستگاه پرس خاص خم شوند. بعد از پایان خمکاری میله ها به قسمت جوشکاری انتقال داده شده و به هم جوش داده میشوند. بعد از این که قطعات اصلی توسط دستگاه co2 جوش داده شدند در قسمت کنترل کیفیت جوش ها بررسی شده و به قسمت رنگ کاری ارسال میشوند.

در این مرحله حفاظ نخل مرداب برای چربی زدایی پیش گرم شده و آماده رنگ کاری میشود و پودر رنگ توسط دستگاه بر روی حفاظ پا شیده شده و به مدت 20 دقیقه در دمای 220 درجه در کوره حرارت دیده و آماده نصب میشود.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد حفاظ دیوار کسب کنید، به صفحه خرید حفاظ روی دیوار مراجعه نمایید.

قیمت حفاظ نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب , حفاظ روی دیوار

نحوه نصب حفاظ نخل مرداب

با توجه به این که حفاظ نخل دارای قطعات زیاد تیز و برنده است و عرض زیادی هم دارد حمل این محصول برای آسیب کمتر توسط ماشین های باری بزرگ انجام میگیرد. در مرحله نصب مانند سایر نرده حفاظ ها ابتدا روی دیوار توسط نصاب ها میله گذاری شده و حفاظ ها به این میل های انتظار جوش داده میشوند. با توجه به این که جوشکاری هنگام نصب در این حفاظ زیاد است محل جوش ها به دقت تمیز شده و در خاتمه لکه گیری و همسان سازی رنگ توسط نصاب ها انجام میشود.

نصب حفاظ نخل مرداب همانند نصب حفاظ شاخ گوزنی است با این تفاوت که کناره ها هم به یکدیگر متصل میشوند.

حفاظ نخل مرداب روی دیوار

حفاظ نخل مرداب , حفاظ روی دیوار

انواع طراحی حفاظ نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب از نظر طراحی شامل 3 ردیف شاخه های قوس دار است که به هم جوش داده شده است و در قسمت پائین آن شاخه های به شکل گل مرداب به صورت منظم وصل به هم شده است. این شاخه ها از سمت پائین حفاظ به یکدیگر متصل شده و به صورت قرینه در دو سمت حفاظ جوش داده میشوند. گلهای این نوع حفاظ، بسیار شبیه به گل مرداب است که به صورت طبیعی رشد میکند. تعداد غنچه های بکار رفته در سایز های مختلف متفاوت است.

این حفاظ در 3 سایز 60 سانت، 80 سانت و 100 سانت تولید میشود. در مدل 60 سانت تعداد غنچه ها 23 عدد است. شکل طراحی این حفاظ به طوری است که در صورتی که 20 سانت به ارتفاع اضافه شود یک ردیف به غنچه ها اضافه میشود. به دلیل استفاده از حجم بالای میلگرد در این مدل، طول هر قطعه حفاظ در تمام سایز ها 1 متر است.

اگر به دنبال حفاظ نیزار که یکی دیگر از انواع حفاظ دیوار است هستید، از صفحه خرید حفاظ نیزار دیدن کنید.

حفاظ نخل مرداب روی دیوار کوتاه

حفاظ نخل مرداب

بررسی معایب و محاسن حفاظ نخل مرداب

اولین حسن حفاظ نخل مرداب عرض مناسب (60 تا 65 سانتی متر ) آن است که برای پوشش دادن روی اکثر دیوار ها مناسب است.

دومین حسن این نوع حفاظ اتصال حفاظ ها هنگام نصب به یکدیگر است که این کار بسیار مورد پسند است و عملا از حفاظ لیلیوم به بعد کلیه طراحی ها به این روش انجام می‌شوند. به عنوان مثال اگر 10 متر دیوار دارید حفاظ اول که نصب میشود، موقع نصب حفاظ دوم ردیف های اصلی هر دو حفاظ با جوش به هم متصل میشوند. شکل گل های نخل به صورتی است که میله های تشکیل دهنده غنچه در جهات مختلف نصب شده تا باز دارندگی این حفاظ زیاد شود.

تنها موردی که شاید بتوان گفت جزو معایب این حفاظ است این است که قیمت حفاظ نخل مرداب به دلیل استفاده از میلگرد زیاد در هر متر بالاست.

برای دیدن و خرید نوع آبشاری از انواع حفاظ دیوار به صفحه حفاظ آبشاری مراجعه نمایید.

قیمت حفاظ نرده نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب زیبا ترین حفاظ روی دیوار

بدون شک خرید حفاظ نخل مرداب را میتوان بهترین خرید نرده حفاظ روی دیوار نامید. این نرده حفاظ فلزی زیبا و لوکس مناسب ساختمان های ویلایی و زیبا است که دارای نمای شیک هستند. علیرغم اینکه قیمت حفاظ نخل مرداب به نسبت بقیه حفاظها بالاتر است، ولی از زیبای بینظیری نیز برخوردار است.

پیشنهاد می کنیم جهت سفارش درب فرفورژه به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

برخی ازسوالات رایج :

1.حفاظ نخل مرداب چیست ؟

حفاظ نخل مرداب از نظر طراحی شامل 3 ردیف شاخه های قوس دار است که به هم جوش داده شده است که از قسمت پائین آن شاخه های به شکل گل مرداب به صورت منظم وصل شده است .این شاخه ها در حفاظ نخل مرداب از سمت پائین حفاظ به یکدیگر متصل شده و به صورت قرینه در دو سمت حفاظ جوش داده میشوند . گلهای حفاظ مدل نخل مرداب ، بسیار شبیه به نوع گل مرداب است که به صورت طبیعی رشد میکند. تعداد غنچه های بکار رفته در سایز های مختلف متفاوت است .

2. بهترین نوع حفاظ برای خرید کدام نوع است ؟

بدون شک خرید حفاظ نخل مرداب را میتوان بهترین خرید نرده حفاظ روی دیوار نامید. این نرده حفاظ فلزی زیبا و لوکس ،مناسب ساختمان های ویلایی و زیبا است که دارای نمای مناسب و ایده ال هستند. با توجه به اینگه قیمت حفاظ نخل مرداب به نسبت بالا تر است ولی از زیبای بینظیری برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

مشاوره رایگان