حفاظ دیوار کلاسیک مدل پروانه

ثامن حفاظ اولین طراح انواع نرده حفاظ کلاسیک است. نرده حفاظ کلاسیک مدل پروانه را میتوان ایمن ترین نرده حفاظ کلاسیک روی دیوار نامید. برخی منتقدان بر این عقیده هستند که حفاظ های کلاسیک نمی توانند مانع خوبی برای جلوگیری سارقان از ورود به محیط شوند. این انتقاد شاید چند سال قبل صحیح بود ولی امروزه با ترکیب حفاظ کلاسیک با نرده حفاظ های نسل جدید نه تنها نرده های حفاظ کلاسیک ضعیف نیستند بلکه اکنون نرده حفاظ مدل پروانه تبدیل به یکی از ایمن ترین نرده حفاظ های روی دیوار در بین تمام طرح های حفاظ دور دیوار است .

تاثیر روانی حفاظ بر آرامش افراد یک خانه غیر قابل چشم پوشی است. یک حفاظ مناسب علاوه بر ایجاد نمایی زیبا می تواند خانه شما را تا حد بسیار خوبی محافظت کند. ارتفاع مناسب نرده حفاظ کلاسیک مدل پروانه (150 سانت) به همراه میل گرد های نوک تیز خم شده پرحجمی که به صورت زیبا در بالای این نوع نرده حفاظ روی دیوار قرار گرفته اند، امنیت و آرامش را در حد بالایی به ساکنین می‌دهد. از سویی دیگر سارقان به طور طبیعی خانه های دارای حفاظ، به خصوص حفاظ های ایمن تر را کم تر از سایر خانه ها مورد دستبرد قرار می دهند.

امروزه تنوع بالایی در زمینه ی ابزار های امنیتی به وجود آمده است. ما در مجموعه ثامن حفاظ در تلاش هستیم تا بهترین گزینه های امنیتی را از هر نوع و شکلی به خصوص در قالب نرده حفاظ روی دیوار و نرده حفاظ پنجره برای شما طراحی و تولید کنیم. امیدواریم بتوانیم با اطلاعاتی که در این صفحه به شما می‌دهیم، شما را در انتخاب بهترین گزینه برای انتخاب محصول مورد نیازتان با کاربرد مورد نظرتان یاری نماییم.

نرده حفاظ کلاسیک پروانه ای

ویژگی حفاظ کلاسیک مدل پروانه

حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای را همان طور که گفتیم میتوان ایمن ترین نرده حفاظ کلاسیک روی دیوار نامید. این حفاظ با دارا بودن چندین لایه نرده ی قوس دار از جنس میلگرد 12 ساده تیز شده در قسمت فوقانی، عبور از بالای دیوار را عملا بدون ابزار غیر ممکن کرده است. در این نوع حفاظ شاخه های اصلی که ارتفاعی در حدود یک و نیم متر دارند به صورت صاف قرار گرفته اند و در قسمت فوقانی نیز میلگرد های قوس دار و صاف تیز شده زیادی وجود دارند که عرض این نرده حفاظ را در قسمت بالا که منطقه عبور است به 75 سانت رسانده است. تیز بودن این میله ها که در ارتفاع بالایی قرار دارند عبور سارقان را غیر ممکن کرده است.

یکی دیگر از انواع نرده حفاظ روی دیوار حفاظ بوته ای است. برای آشنایی با این حفاظ و خرید آن به صفحه حفاظ بوته ای مراجعه نمایید.

مراحل ساخت حفاظ کلاسیک مدل پروانه

در تولید حفاظ مدل پروانه در قسمت پائین بنا بر سلیقه خریدار از میلگرد 14 و 16 سانت یا پروفیل 20 در 20 میتوان استفاده کرد. قیمت نرده حفاظ کلاسیک با پروفیل قطعا مناسب تر از قیمت نرده حفاظ کلاسیک مدل پروانه با میلگرد 16 خواهد بود. بعد از انتخاب مواد مصرفی در پایین حفاظ قسمت پایین با ارتفاع 120 تا 150 سانت چیده میشود .

سپس در قسمت بالایی، انتهای میلگرد ها به شکل تیز و برنده بریده می شود. دو دسته میلگرد با دو ارتفاع متفاوت اما کوتاه تر از میلگرد های شاخه ی اصلی، به شکل نیم دایره خم می شوند. سپس میلگرد های شاخه ی اصلی به روی شاسی مخصوص در فواصل 10 تا 15 سانتی متری چیده می شوند و جوش می خورند. شاسی دیگری در 30 سانتی متری بالای شاخه های اصلی نصب می گردد تا هم تکیه گاه شاخه های فرعی باشد و هم باعث استحکام بیشتر حفاظ ها شود.

این نوع ترکیب سبب میشود تا ما هم ارتفاع مناسب و هم عرض قابل اعتماد در ارتفاع داشته باشیم. کلیه قطعات نرده حفاظ کلاسیک روی دیوار با دستگاه جوش co2  جوشکاری شده و بعد از آرایش و تمیز کاری، آماده رنگ آمیزی میشوند. در مرحله رنگ کاری ابتدا پروفیل ها و میلگرد ها چربی زدایی شده سپس نرده حفاظ  با پاشش پودر داخل کوره رفته و در درون کوره به مدت 20 دقیقه پخته می‌شود. رنگ کوره ای رنگی پایدار و مقاوم است که حداقل 10 سال میتواند در سخت ترین شرایط آب و هوایی مقاومت نماید.

حفاظ ها انواع و شکلهای مختلفی دارند. ما در صفحه حفاظ لیلیوم شما را با این حفاظ نیز آشنا خواهیم کرد.

قیمت نرده حفاظ کلاسیک

قیمت نرده حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای

قیمت حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای در مقایسه با امنیت روانی و امنیت فیزیکی که به وجود می آورد بسیار مقرون به صرفه است. این حفاظ عملا احتمال ورود دزد از بالای دیوار را به صفر می رساند و بنابراین می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی باشد که به دنبال ایمن سازی محیط خانه، اداره، کارخانه و باغ خود هستند. قیمت انواع نرده حفاظ در اصل بر اساس وزن محصول مشخص میشود و ارتفاع بالای این نرده حفاظ و استفاده از مواد اولیه محکم و قابل اعتماد در ساخت آن باعث شده قیمت بالاتری نسبت به حفاظ شاخ گوزنی است .

توجه داشته باشید که نرده حفاظ شاخ گوزنی در بهترین شرایط با میلگرد 9 یا 10 ساخته میشود ولی این حفاظ حداقل از میلگرد 14 تولید میشود. در هر صورت قیمت حفاظ به عوامل متعددی وابسته است. مثلا ارتفاع حفاظ و مقاومت میلگرد ها عوامل تعیین کننده ای به شمار می روند. هر چه حجم میلگرد به کار رفته در حفاظ جهت مقاوم سازی آن بیشتر باشد، قیمت بالاتر خواهد بود. البته به همان نسبت میزان امنیت حفاظ نیز بالا می رود زیرا امکان جداسازی میلگرد ها به حداقل می رسد. کیفیت رنگ به کار رفته روی نرده ها و نحوه ی جوشکاری نیز از عوامل دیگری هستند که بر قیمت حفاظ ها تاثیر مستقیم می گذارند.

نرده حفاظ کلاسیک مدل پروانه، حاصل زحمات یک سال طراحان ثامن حفاظ است. ما در طراحی این نرده حفاظ سعی کرده ایم بالاترین ارتفاع ممکن با رعایت اصول زیبا سازی به همراه ایمنی قابل توجه را طراحی و تولید کنیم.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش و خرید این نوع حفاظ با شماره تلفن همراه 09123403540 و شماره ثابت 56586756-021 تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده کنید. ضمنا شما میتوانید ما در بخش “درباره ما” آدرس و محل کارخانه را برای بازدید عموم از آن در اختیار شما قرار دادیم. اگر دوست دارید مراحل کار را از نزدیک ببینید می‌توانید در ساعات اداری به محل کارخانه مراجعه نمایید.

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت حفاظ نیزار به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

سوالات رایج:

قیمت نرده حفاظ کلاسیک مدل پروانه چطور محاسبه می‌شود؟

ارتفاع حفاظ و مقاومت میلگرد ها عوامل تعیین کننده ای در قیمت به شمار می روند. هر چه حجم میلگرد به کار رفته در حفاظ جهت مقاوم سازی آن بیشتر باشد، قیمت بالاتر خواهد بود. کیفیت رنگ به کار رفته روی نرده ها و نحوه ی جوشکاری نیز از عوامل دیگری هستند که بر قیمت حفاظ ها تاثیر مستقیم می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

مشاوره رایگان