به کسانی که قصد دارند ساختمان جدیدی بسازند یا خانه ی خود را بازسازی کنند، توصیه می شود که از درب حیاط متناسب با ظاهر ساختمان خود و اطراف آن استفاده کنند زیرا نمای ساختمان با استفاده از انواع درب حیاط شیک تر خواهد شد و  اگر ساختمان خود را با خانه های مجاور مقایسه کنید، بیشتر تفاوت ظاهری آنها در درب حیاط است.

ما در این صفحه تلاش خود را خواهیم کرد تا شما را با انواع درب حیاط از نظر کاربری، مواد اولیه، محل های مورد استفاده و نوع ساخت و رنگ آشنا کنیم.

کارشناسان گروه تولیدی ثامن حفاظ با شماره های 56586755-021 – 56586756-021 – 56586757-021  در ساعات اداری و شماره تلفن همراه 09124403540 _ 09121351284 در همه ساعات جواب گوی شما عزیزان راجع به درب حیاط و سفارش و خرید آن خواهند بود.

عکس درب حیاط

رنگ درب حیاط , انواع رنگ درب حیاط , درب حیاط

اهمیت درب حیاط در امنیت خانه

درب حیاط نقش مهمی در حفاظت منازل دارد. به همین دلیل در هنگام انتخاب آن، باید به این نکته بسیار مهم توجه کنید و امنیت درب های انتخابی خود را بررسی کنید.

نکته ی مهم دیگری که در مورد درب حیاط باید مشخص شود این است که درب حیاط ساختمان محل عبور کدام افراد است؟ آیا فقط اعضای خانواده از آن استفاده می‌کنند یا به افراد دیگری نیز اجازه داده می شود از درب ورودی حیاط استفاده کنند؟ توجه داشته باشید که درب ساختمان با درب ویلایی تفاوت دارد و برای انتخاب بهتر تمام سوالات در این زمینه باید به درستی پاسخ داده شوند.

فضای اطراف خانه های مسکونی، عامل مهمی برای انتخاب درب است. مثلا اگر در یک شهرک مسکونی سکونت دارید و بخاطر وجود دوربین مدار بسته و نگهبان خیالتان راحت است، نیازی نیست که ذهنتان را درگیر امنیت درب ورودی حیاط کنید. در این گونه موارد، دستتان برای انتخاب درب حیاط  و درب پارکینگ ساختمان باز است و با هیچ گونه محدودیتی مواجه نیستید.

مدل درب حیاط  برای نمای بیرونی یکی از مولفه های مهم برای ساختمان به شمار می رود. درب ورودی اولین تصویری است که یک هر فردی در بدو ورود به منزل یا محل کار شما با آن مواجه میشود. تاثیر اولین مواجه با درب حیاط میتواند نشانگر سلیقه و شخصیت یک فرد باشد. معمولا افرادی که به طرح درب ورودی ساختمان اهمیت می‌دهند به کوچکترین وسایل و قطعات دکوراسیون منزلشان هم اهمیت می‌دهند.

در حیاط

درب آهنی حیاط , درب فلزی حیاط , انواع درب حیاط

در خانه های ویلایی امنیت  حرف اول را می زند. به همین دلیل باید درب حیاط ویلایی مناسبی انتخاب شود که دسترسی سارقان و افراد ناشناس به  فضای منزل تا حد قابل توجهی کاهش یابد. امنیت آپارتمان‌های مسکونی توسط نگهبان فراهم می شود و روزانه افراد زیادی از آنها تردد می کنند، به همین دلیل از نظر امنیت مدل خاصی برای درب این ساختمان ها در نظر گرفته نمی شود.

اما در مورد خانه های ویلایی مسئله حیاتی‌تر است و باید درب حیاط مقاوم و مستحکمی انتخاب شود تا بتواند امنیت افراد خانواده را تضمین کند. درب فرفورژه یکی از گزینه های خوب درب حیاط ویلایی است. معمولا در خانه های ویلایی، با نصب نرده سعی می کنند که نوعی امنیت فیزیکی به وجود بیاورند. اما در این حالت هیچ گونه حریم بصری وجود ندارد زیرا این نرده ها هیچ گونه محدودیتی در دید ایجاد نمی کنند و به سهولت می توان فضای پشت آن ها را دید. درب فرفورژه می‌تواند علاوه بر ایجاد امنیت نرده، جلوی دید به داخل ساختمان را نیز بگیرد و امنیت را بالاتر ببرد.

در قدیم و مدل درب حیاط سنتی گاهی برای امنیت بیشتر از یک صفحه کامل فلزی استفاده می‌شد که به درب جوش داده می‌شد. از معایب این درب های قدیمی این بود که ورق جوش خورده بود و بخش اصلی درب محسوب میشد که به مرور زمان زنگ زده و پوسیده میشد. برای رفع این مشکل استفاده از ورق های پلی کربنات رایج شد. این ورق ها هم نور را از خود عبور می‌دهند و هم زنگ نمی‌زنند. قابل تعویض بودن ورق هم از دیگر مزایای این درب های حیاط  جدید است.

نکته ی مهم دیگری که در انتخاب درب حیاط تاثیرگذار است، شاخص‌ها و ویژگی‌های فضای اطراف ساختمان است. به عنوان مثال اگر شما در یک شهرک زندگی می‌کنید ممکن است دربهای همه ساختمان ها شبیه هم باشند و شما نیز باید به این نکته توجه کنید. یا تعداد درختان و نمای ساختمان ممکن است در تصمیم‌گیری شما موثر باشند.

یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب درب موثر است فرهنگ هر منطقه است. مثلا در شهر های شمالی کشورمان درب حیاط خانه ها به شکل یک نرده است و طبیعتاً درون ساختمان به وضوح دیده می شود. اما در شهری مانند یزد افراد ترجیح می دهند که درب هایشان دید نداشته باشند.

گاهی اوقات قوانین شهرسازی مشخص می کنند که چه ضوابط و قواعدی رعایت شود و در صورتی که الگوهای رفتاری و اجتماعی شما با این قوانین مغایرت داشته باشد، باید قبل از ساخت درب مجوزهای لازم آن را بگیرید.

بنابراین لازم است که  نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید و با توجه به ویژگی های منطقه ی سکونت خود، درب ورودی حیاط را انتخاب نمایید.

متاسفانه بسیاری از سازندگان و حتی معماران به نحوه ی باز شدن درب ورودی  توجه نشان نمی دهند و به سادگی از کنار این مسئله عبور می کنند. طراحان باید این نکته را مد نظر قرار دهند که زیبایی، تنها ملاک مهم برای انتخاب نیست و جزئیات باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرند تا مشکلی ایجاد نشود. لازم است که مالکان نیز در این زمینه درایت کافی داشته باشند و تمامی نکات را رعایت کنند.

بهتر است بعد از این که درب حیاط ساختمان مورد نظر خود را انتخاب کردید با کسی که در این زمینه خبره است و آگاهی لازم را دارد مشورت کنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

متاسفانه در حال حاضر خرید درب ورودی به صورت جدا رایج شده است. اما بهتر است در هنگام خرید درب ورودی، سر در، ستون، درب نفر رو، نرده باغچه و همچنین درب پارکینگ به صورت یک جا خریداری شوند. وقتی این مجموعه به صورت کامل در کنار یکدیگر قرار بگیرند، می توان راجب زیبایی آن ها اظهار نظر کرد. از آنجایی که درب ورودی حیاط با نمای ساختمان مرتبط است برای زیبایی بیشتر باید آن ها را با هم هماهنگ کرد. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب درب حیاط رنگ و طرح نمای ساختمان را نیز در نظر بگیرید.

یکی از نکات مهمی که دانشجویان معماری باید بدانند این است که لازم است بین نمای ساختمان و فضای درون خانه هماهنگی وجود داشته باشد. یعنی باید دکوراسیون منزل  با رنگ نما و همچنین درب ورودی شباهت داشته باشد تا وقتی یک فرد وارد منزل می شود، با تضاد مواجه نشود. در برخی از موارد متضاد ست کردن درب حیاط یا انتخاب درب مدرن و…. نیز مد نظر طراحان است که منظور ما این گونه از ساختمان ها نیست.

درب حیاط

درب فلزی حیاط , درب حیاط فلزی , درب درگ حیاط

نکات مهم قبل از خرید درب حیاط

  • از کجا درب حیاط مناسب بخریم؟

    اگر به دنبال خرید درب حیاط مناسب هستید، خرید از تولید کنندگان تخصصی را توصیه میکنیم. تنوع بالا، رعایت استاندارد های لازم، استفاده از تجهیزات و دستگاه های برش cnc، استفاده از مواد اولیه درجه یک و خدماتی مانند نصب و ضمانت رنگ درب حیاط از جمله مزایای خرید از کارخانه های تولید کننده نسبت به آهنگری های معمولی است. طرح و متریال به کار رفته در درب حیاط بیشترین تاثیر را بر قیمت درب دارد. از طرفی طول و ارتفاع به همراه ضخامت پروفیل وزن درب را تشکیل می دهند و وزن هم یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت درب ساختمان است.

  • وزن درب حیاط و درب ماشین رو چه قدر است ؟

عواملی مختلفی در تعیین وزن درب حیاط و درب ماشین رو موثر هستند. ضخامت پروفیل و فلزات مصرفی مهمترین تاثیر را در وزن دارند. وزن درب حیاط نفر رو استاندارد معمولا ۱۸۰ کیلو و وزن درب ماشین رو حیاط حدود ۵۵۰ کیلو گرم است.

درب حیاط ساده و ارزان

درب پارکینگ , درب پارکینگ لولایی , درب پارکینگ فلزی , درب پارکینگ آهنی

  • اهمیت استفاده از مشاوره و بازدید رایگان در زمان انتخاب درب حیاط چه قدر است ؟

قبل از کف سازی حتما از مشاوران کارخانه ای که قرار است درب حیاط ساختمان شما را نصب کنند استفاده کنید. مشخص نمودن محل نصب درب نفر رو، نوع شیب کف و فاصله چهار چوب درب به همراه محل اتصال آن در ساختمان بهتر است توسط سازنده مشخص شود. مشاوران گروه تولیدی ثامن کلیه نکاتی که ذکر شد را به صورت دقیق مشخص نموده و بعد از بازدید و نقشه کشی از محل نصب، کلیه موارد را با دقت بسیار بالا در تمام مراحل تولید بررسی و کنترل میکنند.

  • نحوه عقد قرارداد برای خرید درب حیاط به چه صورت است ؟

وزن و قیمت درب حیاط با توجه به شکل و طرح آن مشخص میشود و کلیه موارد مهم مانند زمان تحویل، نوع رنگ و هزینه هایی مانند حمل و نقل و جرثقیل هم در فاکتور قید میشوند. مبلغ پیش پرداخت معمولا 50% از کل مبلغ فاکتور می باشد که قبل از شروع از خریدار دریافت می‌شود. در پروژه های دولتی و مجتمع های بزرگ کلیه موارد با توجه به نظرات تولید کننده و خریدار به صورت توافقی در قرار داد ذکر میگردند.

 انواع مدل درب حیاط بر اساس جنس 

درب ورودی حیاط با استفاده از مواد مختلفی تهیه می شود که مواد استفاده شده روی درجه ی امنیت آن موثر هستند. در ادامه ی مطلب انواع درب ورودی از نظر جنس را معرفی خواهیم کرد.

عکس درب حیاط ساده

درب آهنی حیاط , درب حیاط آهنی , رنگ درب فلزی حیاط

۱)درب حیاط تمام فلزی:

جنس درب ورودی در اکثر خانه های ایرانی فلز است. درب فلزی به دلیل  بکار بردن فلز در بخش های اصلی و زمینه مقاوم بوده و این خود سبب امنیت و آرامش خاطر ساکنین میشود. در این مدل درب ورودی حیاط فلزی از سبک های سنتی و مدرن استفاده میکنند و  مناسب استفاده در منازل شخصی و اماکن عمومی است.

مدل درب حیاط سنتی
۲)درب حیاط شیشه ای_فلزی:

از این گونه درب ها نیز زیاد استفاده می شود اما باید توجه کنید که  شیشه ی به کار رفته سکوریت یا نشکن باشد. از این درب بیشتر برای دفاتر کنار خیابان که لازم است از پشت آنها داخل دیده شود مانند دفاتر مسکن، آرایشگاه‌ها و … استفاده میشود.

مدل درب حیاط ساده و شیک دو لنگه

درب حیاط چوبی فلزی , درب حیاط چوبی

۳) درب حیاط چوبی_فلزی:

از آن جایی که چوب در مقابل عوامل محیطی مثل باران و گرمای خورشید مقاوم نیست، به ندرت از درب های چوبی_فلزی استفاده می شود ولی چنانچه در تولید این گونه از درب ها از چوب ترموود استفاده شود مقاومت درب تا حد قابل توجهی افزایش می‌یابد.  از درب حیاط چوبی_فلزی بیشتر به عنوان درب ویلا، درب باغ، درب تالار، درب لابی و درب وردی آپارتمان ها  استفاده می‌کنند.

انتخاب درب ورودی مناسب بر مبنای کاربرد

یکی دیگر از طبقه بندیهای درب ورودی بر اساس کاربرد آن است. در ادامه انواع آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

 ۱) درب های ورودی دارای چهارچوب:

این درب ها دارای ارتفاع ثابت و مقاومت بالایی هستند و درب ورودی حیاط ضد سرقت که جزو این نوع حسای می‌شود از امنیت نسبتا خوبی برخوردار است.

۲) درب های ورودی بدون چهارچوب:

این درب ها محدودیتی در ارتفاع ندارند ولی باید توجه داشته باشید که در هنگام نصب آسیب نبینند. امروزه برای ساخت درب حیاط شیک و مدرن از باکس به جای چهار چوب استفاده میشود.

ما در مجموعه ثامن حفاظ انواع درب حیاط لاکچری و زیبا را با باکس، فنس و سر در تولید میکنیم. پکیج کامل درب حیاط پارکینگ و نفر رو و فنس با هم ست هستند و تاثیر فوق العاده ای در شکل و ظاهر ساختمان شما دارند.

درب حیاط لاکچری

درب آهنی حیاط , درب فلزی حیاط

با انتخاب یک درب حیاط شیک، جذابیت منزل خود را دو چندان کنید.

انتخاب نمای زیبا در کنار فضای بیرونی شیک، ساختمان منزل شما را زیباتر خواهد کرد. اگر به زیبایی علاقه دارید، درب حیاط یکی از المانهای مهم است که برای داشتن یک ساختمان شیک باید به آن توجه کنید.

انواع در حیاط با در نظر گرفتن متریال

درب های حیاط با استفاده از مواد مختلفی ساخته می شوند و هرکدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. ویژگی درب هایی که در حیاط منازل به کار برده می شوند یکسان نیست و آن ها بر اساس متریال و دیگر ویژگی ها در گروه های مختلفی دسته بندی می شوند.

در حیاط خانه

درب حیاط آهنی

۱)درب حیاط آهنی:

معمولا استقبال فراوانی از این درب ها صورت می گیرد و به دلیل استحکام و مقاومت زیاد، طرفداران مخصوص به خود را دارند. طرح در ورودی حیاط ویلا با برش لیزری برگرفته از حس آرامش است.

همچنین این درب ها زیاد گران نیستند و لازم نیست که نگران هزینه ی پرداختی خود باشید. این نوع درب ها در کنار زیبایی خاص در برابر عوامل محیطی مثل نور آفتاب، باران و سایر عوامل آسیب زا مقاوم هستند و محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد و می توانید آن ها را به عنوان درب جنوبی و شمالی در منازل خود به کار ببرید.

۲) درب حیاط فایبرگلاس:

شکل این نوع از درب ها شباهت زیادی به چوب دارد. درواقع لایه های مختلف کامپوزیت روی هم قرار می گیرند و درب های فایبرگلاس را تشکیل می دهند. لازم به ذکر است که این نوع درب ها در خانه های شمالی استفاده نمی شوند اما  در حیاط های جنوبی کاربرد دارند.

درب حیاط شیک

درب چوبی فلزی , درب ترمو وود , درب ترمو , درب چوبی حیاط

۳) درب حیاط چوبی:

این نوع از درب های حیاط با عوامل محیطی سازگار نیستند و به مرور زمان دچار ترک هایی می شوند. به همین جهت، به ندرت در حیاط های خانه های شمالی استفاده می شوند. از طرفی به دلیل استحکام و تنوع کمتر نسبت به دربهای آهنی، مورد استقبال زیادی قرار نمی‌گیرند.

۴) درب‌ حیاط  استیل:

درب های استیل جدید تر از سایر انواع درب های حیاط هستند. اما به دلیل آسیب هایی که در طول زمان و به دلیل قرار گرفتن در محیط متحمل می شوند طرفداران زیادی ندارند و در مقایسه با درب های آهنی رتبه ی پایین تری را کسب می نمایند.

انواع مختلفی از درب های حیاط با توجه به عوامل مختلف وجود دارند که عبارتند از:

  • درب های ریلی
  • درب حیاط برقی
  • درب های آهنی با شیشه ی نشکن
  • درب حیاط ساده و زیبا
  • و بسیاری موارد دیگر

امنیت، مهمترین فاکتور در هنگام انتخاب درب حیاط

امنیت و مقاومت، مهمترین نکات در هنگام انتخاب درب حیاط هستند. پس اگر دلتان می خواهد که خیال خود را راجع به استحکام و امنیت درب راحت کنید بهتر است که از درب های آهنی استفاده کنید. علاوه بر این، این درب ها انواع ضربه را تحمل کرده و سارقان نمی توانند به هدف خود برسند. در ادامه یکی از امن‌ترین انواع درب را به شما معرفی می‌کنیم.

درب حیاط برقی

مهمترین ویژگی این نوع درب ها این است که فقط با دستان خودتان و از طریق ریموت باز می شود. به همین خاطر می توانید بدون نگرانی سفر کنید و خیالتان از بابت خانه و زندگی راحت باشد، چون هیچکس به جز شما نمی تواند وارد حیاط خانه بشود.

همچنین این نوع درب ها، به درد کسانی می خورد که دارای فرزند کوچک هستند و می ترسند که کودکان در صورت غفلت آن ها  از حیاط خانه خارج شوند.

در حیاط ساده

درب پارکینگ CNC

درب حیاط برش لیزری

درب های برش لیزری جدیدترین نمونه درب حیاط فلزی هستند که به دلیل استفاده از نقش های سنتی و طرح های مدرن طرفداران خاص خود را دارند. این درب ها به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، از جایگاه خوبی بین مشتریان بهره می‌برند. لازم به ذکر است که رنگ آمیزی این نوع از درب ها متفاوت بوده و این کار با استفاده از تکنیک خاصی به نام سندبلاست انجام می شود. این نوع رنگ آمیزی خاص  باعث می شود که مقاومت درب افزایش یابد.

مدل های مختلفی از درب برش لیزری وجود دارد. درب ورودی حیاط با نقش گیاه پیچک یکی از پرطرفدارترین طرحهاست که در اکثر معماری های جهان نشان و نماد زندگی است. درب لیزری حیاط تمام آن چیزی که توقع دارید را برآورده می کند. ویژگی های خوب این درب ها از زیبایی نمای منزل تا تنوع زیاد در رنگ و طرح، تمام آن چیزی است که یک خریدار انتظار دارد.

تمام نکات مفیدی که راجع به این مدل از درب حیاط جدید گفته شد، باعث می شوند که با خیال آسوده تری آن ها را خریداری کنید و نگرانی خاصی نداشته باشید. در قسمت های بالا نیز اشاره کردیم که درب های فلزی بهترین انتخاب هستند و تمام آن چیزی که خریدار نیاز دارد را برآورده می کنند. مهمترین ملاک یک خریدار زیبایی و امنیت است که در این نوع درب ها به وضوح دیده می شوند.

درب حیاط شیک و مدرن

درب فرفورژه , درب CNC

انتخاب درب های فلزی از نوع CNC چه مزایایی دارد؟

۱)این نوع از درب های فلزی به صورت لیزری تهیه می شوند و در ساخت آنها از روش های قالب سازی، پرس کاری و ماشین کاری استفاده نمی شود.

۲) خوشبختانه در هنگام ساخت این درب ها هیچ گونه  آثاری از سوختگی و پلیسه کاری بر روی کار باقی نمی ماند.

۳)  درب های فلزی از نوع CNC  در هنگام تولید درجه ای از دما را تحمل می کنند ولی تمام خواص آن ها اعم از مکانیکی و فیزیکی که مربوط به متریال است، حفظ می شود.

۴) قطعات مربوط به این درب ها با سرعت بالا و توسط دستگاه های لیزر برش می خورند.

۵) وقتی که قطعات توسط دستگاه های لیزر برش می‌خورند می توان طرح ها و نقشه های مورد نظر خود را که توسط برنامه های مختلفی طراحی شده اند بر روی آن منتقل کرد.

۶) در این روش قطعات فلزی هیچ گونه فشار یا ضربه ای را متحمل نمی شوند و در نتیجه هیچ اثری از له شدگی بر روی آن ها وجود نخواهد داشت.

۷) قطعه ها در هنگام برش ضخامت های متفاوتی دارند و در نتیجه با ابعاد متفاوتی برش خواهند خورد.

۸) از دیگر مزایای این درب های فلزی می توان به تولید در زمان کوتاه، کیفیت بالا، ایمنی بالا، شکل دهی بی نظیر و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

در حیاط شیک

درب ورودی , عکس درب حیاط

بهترین ابعاد درب های فلزی:

 سه نوع مختلف از درب های فلزی با نام های دو لنگه، یک و نیم لنگه و یک لنگه وجود دارند که قاعدتا دارای سایز های متفاوتی هستند و هرکدام کاربرد مخصوص به خود را دارند.

در حیاط جدید

درب حیاط

جذاب ترین مدل های درب حیاط:

هرچه قدر که بیشتر در انتخاب درب حیاط حساسیت به خرج دهید و درب با کیفیت و زیبایی انتخاب کنید، نمای بیرونی منزلتان شیک تر خواهد بود. درواقع اولین چیزی که چشم میهمانان شما به آن می خورد درب ورودی حیاط است که در صورت شیک بودن توجه آن ها را جلب خواهد کرد.

همیشه اولین چیزها در ذهن ماندگار می شوند. پس تلاش کنید که با یک انتخاب صحیح زیبایی محل سکونت خود را دو چندان کنید. بعضی از افراد تمام توجه خود را معطوف به دکوراسیون منزل و خرید وسایل شیک می کنند. این دسته از افراد، حتی جزئی ترین نیازهای زندگی خود را با چشم باز انتخاب می کنند. ممکن است شما نیز در زمره ی این افراد خوش ذوق و با سلیقه باشید.

 قصد داریم تا در قسمت های پایانی این صفحه چند مورد از شیک ترین درب ها را همراه با عکس درب حیاط به شما معرفی کنیم که در قسمت های مختلف ساختمان مثل درب ورودی و  پارکینگ استفاده می شوند.

۱)این طرح که نوعی سبک قدیمی اسلیمی است، نوعی درب فلزی بوده و می توان در ساختمان های مسکونی به عنوان درب حیاط از آن استفاده کرد.

۲) این مدل بر اساس گیاه پیچک طراحی شده و به عنوان درب حیاط استفاده می شود. جالب است بدانید که درخت پیچک از گذشته ها به عنوان نماد زندگی شناخته می شود.

۳) این نوع درب فلزی به دلیل داشتن شکل های منحنی، زیبایی خیره کننده ای دارد. پیچ و تاب های به کار رفته در این مدل، جنبش و حرکت را برای بیننده  تداعی می کند.

۴) طرح های زیبای اسلیمی، پیچ و تاب های زیبا و نقش و نگار های ظریفی در این مدل به کار رفته اند که باعث زیبایی هرچه بیشتر این درب فلزی شده اند.

۵) این مدل از درب حیاط  دارای نقش و نگار هایی از درخت تاک است. وقتی به طرح درب خیره می شوید مجموعه ای از نقش ها را می بینید که به صورت شاخه های برگ دار، پیچش های متعدد و نیم برگ ها جلوه ی زیبایی را ایجاد کرده اند.

۶) مهمترین ویژگی شاخصی که در این مدل درب فلزی  به چشم می خورد، استفاده از دو ویژگی مهم یعنی تقارن و انطباق است که جلوه ی زیبایی را به این مدل بخشیده است‌.

۷) اکثر مردم طرفدار درب هایی هستند که با استفاده از خطوط منحنی طراحی شده اند. در طراحی بعضی از درب ها نیز از خطوط صاف استفاده می شود اما به میزان خطوط منحنی محبوبیت ندارند. اگر به عکس بالا نگاه کنید، متوجه می شوید که خطوط منحنی حس امنیت بیشتری را در ذهن به وجود می آورند.

۸) این مدل زیبا که مشاهده می کنید، بر اساس قواعد و اصول آسیای شرقی طراحی شده است. مهمترین نکته ای که در این گونه طرح ها به چشم می خورد، تعادل، سادگی و زیبایی است که باعث آرامش هرچه بیشتر بیننده می شود.

۹) در این مدل  که یکی از محبوب ترین درب های آهنی است، طرح زیبای گره چینی به چشم می خورد که از زمان های دور وارد معماری اصیل اسلامی شده است.

۱۰) اگر در طراحی درب های فلزی ساختمان مثل درب حیاط، پارکینگ و همچنین درب ورودی ویلا از خطوط منحنی استفاده شود، جلوه ی زیبایی را به محل سکونت شما خواهد بخشید و بیننده با دیدن آن آرامش را تجربه خواهد کرد.

سوالات رایج:

1. انواع درب حیاط از نظر متریال کدامند؟

درب حیاط آهنی، فیبرگلاس، چوبی و استیل

2. قیمت درب حیاط چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت درب بر اساس وزن، رنگ و دیگر ویژگیهای آن محاسبه می‌شود ولی وزن عامل اصلی قیمت است.

 

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محمد علی
    15/07/2020 08:18

    مهندس صادقی
    درب حیاط ساختمان ما قدیمی است و میخواهیم جایگزین کنیم . قیمت درب حیاط با طرح چوب چند است . آیا امکان تعویض درب حیاط بدون تخریب وجود دارد .
    ممنون میشوم ایمیل کنید موارد درخواستی را

    پاسخ
    • Naser Sadeghi
      03/08/2020 11:52

      سلام جناب آقای محمد علی :
      درب حیاط ساختمان با طرح چوب قیمت بستگی دارد به مدل و میزان چوبی که به کار میرود . قیمت دربهای حیاطی با طرح های مختلف را برای شما ارسال کردم . در مورد سوال دوم تان بله تعویض درب در صورتی که نصب درب با ما باشد بدون کمترین خسارتی تعویض خواهد شد .

      پاسخ
  • سلام
    درب حیاط را میتوان به صورت ساخت ،من برای یک باغ در شهریار میخواهم

    پاسخ
  • محمد مهر علی
    22/07/2021 15:44

    درب حیاط ساختمان ما قدیمی شده است آیا این امکان وجود دارد که بدون تخریب درب حیاط ساختمان را تعویض کنیم.

    پاسخ
    • ثامن حفاظ
      24/07/2021 08:51

      سلام جناب آقای مهری
      برای تعویض درب پارکینگ ابتدا باید توسط کارشناس از محل بازدید بشود، در هر حال امکان تعویض درب پارکینگ بدون خرابی وجود دارد. این که تا چه حد زمان برای تعویض درب حیاط نیاز است بستگی دارد به این که درب حیاط ساده و ارزان باشد یا از درب حیاطی فرفورژه استفاده میکنید. به علاوه وزن درب حیاط هم مهم است درب حیاط سبک وزن به نسبت سایر درب ها راحت تر تعویض میشود. به هر حال برای بازدید و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره تلفن همراه 09124403540 یا به واتس آپ شماره 09123403540 پیامی را ارسال کنید. کارشناسان ما در کم ترین زمان ممکن در خدمت شما بزرگواران هستند.

      پاسخ
  • حمید زارعی
    14/08/2021 12:29

    سلام
    ما یک درب حیاط از داخل طرح های شما پسندیده ایم ،ایا امکان دارد مانند درب های چوبی این ها را با فلز بسازید ،

    پاسخ
  • کیا نوری
    03/04/2022 11:42

    درود برای نصب درب حیاط مشکل دارم یعنی درب باید ریلی باشه یا به سمت بالا باز بشه وگرنه ماشین نمیشه پارک کرد. آیا شما میتونید اون چیزی که میخایم رو بسازید؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

مشاوره رایگان