حفاظ شاخ گوزنی در لواسان و فشم از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به این حقیقت که تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در منطقه لواسان و فشم وجود ندارد و تقریبا بیشتر ساختمان های لواسان به صورت فصلی استفاده میشوند، بهتر است که از یک نرده حفاظ فیزیکی بر روی دیوار استفاده کنید. انواع مختلف حفاظ شاخ گوزنی در طی سالیان گذشته طراحی و تولید شده است که یکی از این تولید کنندگان مجموعه ثامن حفاظ است.

گروه تولیدی ثامن حفاظ هیچ نمایندگی یا شعبه فروش ندارد. کلیه محصولات گروه تولیدی ثامن حفاظ، تنها توسط مشاوران و از کارخانه به فروش میرسد.

در بخش امنیت ساختمان عرض کردیم که اولین قسمت ساختمان که امنیت ساکنان را تا حد قابل قبولی افزایش میدهد، ایجاد یک مانع فیزیکی و مقاوم بر روی دیوار ساختمان است. حفاظ شاخ گوزنی در لواسان و فشم در صورتی که به صورت صحیح خریداری و نصب شده باشد، میتواند سارقان را از ورود به داخل ساختمان منصرف کند. ما در این بخش شما را با انواع نرده حفاظ روی دیوار برای لواسان و فشم از نظر امنیت و نوع ساخت آشنا خواهیم کرد.

خرید حفاظ شاخ گوزنی در لواسان و فشم

حفاظ شاخ گوزنی یک محصول تخصصی است. مشخصات و اصطلاحاتی که توسط فروشندگان ارائه میشود بعضا برای خریدار نا آشنا بوده و خریدار این اصطلاحات را در زمان استعلام قیمت استفاده میکند. مواردی که در زمان استعلام قیمت باید به آنها دقت کنید عبارتند از : وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی، نوع جوش و رنگ حفاظ شاخ گوزنی.

معمولا بیشتر فروشندگان حفاظ شاخ گوزنی را با قید تراکم قیمت گذاری میکنند در صورتی که بیشتر خریداران این اصطلاح را شاید برای اولین بار است که می شنوند. به تعداد میله های اصلی به کار رفته در هر دو متر طول حفاظ شاخ گوزنی تراکم گفته میشود. در زمان استعلام حفاظ شاخ گوزنی، تراکم به همراه وزن را همزمان از فروشنده درخواست کنید. حفاظ شاخ گوزنی یک محصول ثبت شده نیست و کارخانه های تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی با توجه به امکانات خود اقدام به تولید حفاظ شاخ گوزنی میکنند که سبب میشود وزن یک محصول با ارتفاع مشترک در دو تولیدی متفاوت باشد. بنابراین با توجه به این حقیقت که هر کیلو میلگرد قیمت خاصی دارد، کاهش وزن حتی یک کیلو تاثیر زیادی در قیمت حفاظ شاخ گوزنی دارد. برای استعلام قیمت میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۴۳۱۰۵۵ تماس بگیرید. 

اگر به دنبال خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی هستید در صفحه آن با تیم پشتیبان در ارتباط باشید.

انواع حفاظ شاخ گوزنی در لواسان و فشم

1. حفاظ شاخ گوزنی درجه یک ( حفاظ شاخ گوزنی شرکتی)

حفاظ شاخ گوزنی درجه یک یا همان حفاظ شاخ گوزنی شرکتی به نوعی از نرده حفاظ روی دیوار گفته میشود که در کارخانه های تخصصی تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از جوش صنعتی CO2 و رنگ الکترو استاتیک تولید میشود. متر یال مصرف شده در این نوع حفاظ شاخ گوزنی میل گرد ۱۰ ساده است. کلیه قطعات حفاظ شاخ گوزنی با توجه به طرح اولیه مشخص شده است و بر حسب ارتفاع و تراکم مورد نظر خریدار تولید میشود.

کارشناسان گروه تولیدی ثامن حفاظ به صورت رایگان از محل بازدید کرده و مشخصات مورد نیاز بزای تولید را ثبت می کنند. این مشخصات در تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی در لواسان و فشم بسیار ارزشمند است. با توجه به این حقیقت که نرده حفاظ شاخ گوزنی میبایست کل دیوار را پوشش دهد، میبایست حتما حفاظ با توجه به پهنای دیوار ساخته شود. نوع سازه دیوار هم برای پین گذاری و قرار دادن حفاظ شاخ گوزنی موثر است. عرض حفاظ شاخ گوزنی درجه یک با توجه به پهنای دیوار ساختمان تولید میشود.

2. حفاظ شاخ گوزنی درجه ۲ (حفاظ شاخ گوزنی بازاری)

حفاظ شاخ گوزنی درجه ۲ یا همان حفاظ بازاری به نوعی از نرده حفاظ گفته میشود که با جوش الکترود و رنگ معمولی ساخته میشود. این نوع از نرده شاخ گوزنی صرفا به دلیل کاهش هزینه طراحی شده است و در ساخت آن از ارزان ترین مواد اولیه استفاده میشود. نوع رنگ حفاظ بازاری، رنگ مایع معمولی و بدون آستر است. از این نوع نرده حفاظ روی دیوار بیشتر برای باغ های میوه و  اماکن که دارای سرایه دار هستند استفاده میشود.  عرض این نوع نرده حفاظ شاخ گوزنی بین ۴۵ تا ۵۵ سانت است .

انواع مختلف حفاظ شاخ گوزنی از نظر طراحی و شکل سازه 

  1.  حفاظ بوته ای خاردار (حفاظ  پر تراکم)
  2.  حفاظ نیزار (حفاظ لاله ای)
  3.  حفاظ لیلیوم
  4.  حفاظ نخل مرداب
  5. حفاظ کلاسیک مدل پروانه
حفاظ شاخ گوزنی در لواسان و فشم

حفاظ شاخ گوزنی در لواسان و فشم

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای نمونه تکامل یافته حفاظ شاخ گوزنی است. در طراحی حفاظ بوته ای از دو ردیف موازی در وسط حفاظ استفاده میشود. امنیت حفاظ بوته ای به دلیل عرض بیشتر از حفاظ شاخ گوزنی به مراتب بیشتر از حفاظ شاخ گوزنی است. تراکم حفاظ بوته ای به نسبت حفاظ شاخ گوزنی بیشتر است. به صورت خلاصه اگر به دنبال یک حفاظ فشرده و ایمن هستید حفاظ بوته ای بهترین گزینه برای دیوار حیاط یا ساختمان شما است. تاثیر حفاظ بوته ای بر نمای ساختمان های ویلایی به خصوص در لواسان و مناطق اطراف مانند فشم و عمامه غیر قابل انکار است.

حفاظ نیزار در لواسان و فشم

بعد از حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی در لواسان و فشم، اولین نرده حفاظ روی دیوار که هم امنیت و زیبایی در آن دیده شده است، حفاظ نیزار است. حفاظ نیزار تنها نمونه از نرده حفاظ روی دیوار است که دارای دو عرض بالا در طول حفاظ است. حفاظ نیزار برای اولین بار در ایران در منطقه لواسان نصب شده است. این نوع از نرده حفاظ روی دیوار بسیار زیبا و ایمن ترین حفاظ از نوع شاخ گوزنی میباشد.

سوالات رایج:

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در لواسان و فشم چطور محاسبه می‌شود؟

وزن حفاظ عامل اصلی قیمت است و چون حفاظ شاخ گوزنی یک محصول ثبت شده نیست و کارخانه های تولید کننده آن با توجه به امکانات خود اقدام به تولید حفاظ شاخ گوزنی میکنند که سبب میشود وزن یک محصول با ارتفاع مشترک در دو تولیدی متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

مشاوره رایگان