حفاظ روی دیوار بهترین شیوه برای افزایش امنیت ساختمان های مسکونی و تجاری است. در بین انواع نرده حفاظ روی دیوار حفاظ شاخ گوزنی یکی از با کیفیت ترین  انواع حفاظ روی دیوار بشمار میرود و تولید کنندگان زیادی هستند که این محصول را تولید میکنند. اما قطعا شما تمایل دارید که از بهترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی خرید خود را انجام دهید.

حفاظ آبشاری و حفاظ نیزه ای نیز نوعی از نرده حفاظ روی دیوار است که با توجه به مشکلات اساسی در ایمنی برخی از خریداران تمایل به استفاده از آنها دارند. حفاظ آبشاری بیشتر برای دیوار های با ارتفاع کم استفاده میشود. هدف از استفاده از نرده حفاظ آبشاری بالا بردن ارتفاع دیوار و در عین حال جلوگیری از نفوذ افراد مهاجم به داخل ساختمان است. این نوع از نرده حفاظ بر خلاف حفاظ های شاخ گوزنی در آهنگری ها هم قابلیت تولید دارد که ما در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

اما بهترین تولید کننده حفاظ باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ داشتن دستگاه های خم و برش میلگرد استاندارد و به روز، استفاده از کابین رنگ کاری پودری و الکترو استاتیک و دستگاه جوش پیشرفته co2 این تجهیزات حداقل معیار برای بهترین تولید کننده حفاظ روی دیوار است.

آیا می‌دانید برای آپارتمان از چه نوع نرده ای باید استفاده کنید؟ در مقاله انواع نرده آپارتمان اطلاعات مفیدی در این مورد برای شما فراهم کردیم.

مشخصات بهترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

بیشتر افرادی که در امر تولید نرده حفاظ روی دیوار فعالیت دارند قطعا تولید حفاظ شاخ گوزنی را در مجموعه خود انجام میدهند زیرا بهترین حفاظ روی دیوار است. برای تولید حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر برخورداری از تجهیزات روز میبایست تبحر و تجربه کافی داشته باشید. بیشتر دیوارهای ساختمان ها حتی یک فریم انتظار ساده برای جوشکاری و نصب حفاظ شاخ گوزنی را ندارند. بنابراین بهترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی میبایست از اندازه گیری و بررسی دیوار ها گرفته تا تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی را به صورت کامل ارائه دهد.

همه افرادی که اقدام به خرید حفاظ روی دیوار میکنند قطعا قصد دارند که از ورود سارقان و افراد مهاجم از روی دیوار به داخل ساختمان خود جلوگیری کنند. این امر میسر نمیشود مگر اینکه حفاظ روی دیوار به صورت کامل تیز و استاندارد باشد. تیز بودن میلگرد ها توسط قیچی برش انجام میشود که نقش بسیار زیادی در تولید حفاظ روی دیوار دارد.

اگر به شکل حفاظ شاخ گوزنی دقت کنید متوجه میشوید که یک سری میلگرد تیز به صورت اریب به هم پیچیده شده اند که پرس های هیدرولیکی این مهم را انجام میدهند. خم کاری اصولی سبب میشود تا هیچ گونه محل عبور و جای پا در حفاظ وجود نداشته باشد. قطعا یکی از معیارهای بهترین تولید کننده حفاظ روی دیوار خم های مهندسی و مناسب هستند.

جوشکاری و رنگ نرده حفاظ روی دیوار را میتوان دو بخش مهم و کاربردی در تولید حفاظ دانست. بهترین تولید کننده حفاظ روی دیوار به هیچ وجه از جوش الکترود و رنگ های معمولی استفاده نمیکند. اهمیت رنگ آمیزی پودری و الکترواستاتیک زمانی مشخص میشود که بدانید برای ترمیم رنگ حفاظ مجبور شوید در ارتفاع 3 متری رنگ آمیزی انجام دهید.

برترین تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی

  • حفاظ سازه

یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان حفاظ روی دیوار مجموعه حفاظ سازه است. آدرس این تولید کننده حفاظ روی دیوار در تهران_ اتوبان تهران ساوه – آدران – بلوار استاد شهریار خیابان صانع پلاک 12 واقع شده است. تولید ماهیانه بیش از 5000 متر طول انواع نرده حفاظ روی دیوار از ویژگی این مجموعه است که سبب شده در کمترین زمان حفاظ های خریداران را تحویل دهند. از خدمات دیگر این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت انواع درب پارکینگ
  • تولید قطعات فرفورژه و گلنرده
  • تولید نرده پله ساده و پیچ
  • ساخت حفاظ آکاردیونی

پشتیبانی و ارایه خدماتی همانند نصب نرده حفاظ با بیمه مسئولیت کارفرما سبب شده تا حفاظ سازه به عنوان بهترین تولید کننده حفاظ روی دیوار شناخته شود. این مجموعه دارای نمایندگی های زیادی در شهرستان ها است.

درب چوبی یکی از زیباترین طرحهای درب است که چالشهای خود را دارد. قبل از انتخاب این درب، صفحه درب پارکینگ چوبی و طرح چوب را ببینید.

  • حفاظ برتر

مجموعه حفاظ برتر با مدیریت آقای محمدی ( 09121431055) تولید کننده حفاظ روی دیوار است. این مجموعه مبتکر و طراح بسیاری از طرح های حفاظ روی دیوار به خصوص حفاظ شاخ گوزنی 3 ردیف، حفاظ شاخ گوزنی 5 ردیف و حفاظ شاخ گوزنی طرح لیلیوم است. این مجموعه در شهرک صنعتی زواره ای واقع شده است. مجموعه حفاظ برتر در دو سالن 2000 متری سرپوشیده واقع شده و از به روز ترین دستگاه ها در تولیدات خود استفاده میکند.

امکان بازدید از محل کارخانه به خصوص خط تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی وجه متمایز حفاظ برتر به نسبت سایر تولید کنندگان بشمار میرود.

یکی از انواع پله که میتوان برای خانه ساخت، پله پیچ است. برای آشنایی بیشتر با انواع آن و روش سفارش به صفحه پله پیچ مراجعه فرمایید.

ثامن حفاظ

ثامن حفاظ در مجموعه صانع واقع شده و قطعا یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده حفاظ روی دیوار است. تنوع بالای حفاظ شاخ گوزنی یکی از شاخصه های این مجتمع تولیدی است. بیش از 8 مدل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ نخل مرداب، حفاظ آبشاری، حفاظ نیزار و حفاظ بوته ای با استفاده از جوش صنعتی CO2 و رنگ کوره ای در این مجموعه تولید میشوند. بازدید و مشاوره رایگان به همراه ارسال نصاب به سراسر کشور یکی از بهترین ویژگی‌های این مجتمع تولید حفاظ روی دیوار است.

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت حفاظ پنجره فرفورژه ثامن به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

برخی از سوالات رایج :

1.برترین تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی کدامند ؟

حفاظ سازه / حفاظ برتر/ ثامن حفاظ

2.مشخصات برترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

بیشتر افرادی که در امر تولید نرده حفاظ روی دیوار فعالیت دارند قطعا تولید حفاظ شاخ گوزنی را در مجموعه خود انجام میدهند. برای تولید حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر برخورداری از تجهیزات روز میبایست تبحر و تجربه کافی داشته باشید. بیشتر دیوارهای ساختمان ها حتی یک فریم انتظار ساده برای جوشکاری و نصب حفاظ شاخ گوزنی را ندارند. یک تولید کننده برتر حفاظ شاخ گوزنی میبایست از اندازه گیری و بررسی دیوار ها گرفته تا تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی را باید به صورت کامل ارایه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

مشاوره رایگان