نرده حفاظ روی دیوار قطعا امروزه یکی از تجهیزات و وسایل کاربردی در حفاظ امنیت ساختمان محسوب میشود. نرده حفاظ های فلزی به دلیل قدرت بازدارندگی و امکان نصب بر روی کلیه دیوار ها از محبوبیت فوق العاده ای در نزد افراد جامعه برخوردار شده است.

طبعا با توجه به اقبال عمومی از این محصول کاربردی انواع مختلفی از نرده حفاظ روی دیوار طراحی و تولید شده است. این تنوع شامل متریال مورد استفاده و طرح نرده حفاظ میشود. قطعا در زمان انتخاب نرده حفاظ روی دیوار نیاز است که اطلاعاتی اولیه داشته باشید.

آشنایی با انواع نرده حفاظ روی دیوار، ویژگی ها و مدل های مختلف کمک خواهد کرد تا شما انتخابی مناسب داشته باشید. ما در ادامه تلاش خواهیم کرد تا به عنوان یک تولید کننده شما را با بهترین نوع حفاظ روی دیوار آشنا کنیم.

برای برقراری امنیت یک ویلا میتوان از انواع حفاظ روی دیوار ویلا استفاده کرد. در ساختمان های ویلایی زیبایی یکی از مهمترین آیتم های انتخاب نرده حفاظ روی دیوار محسوب میشود. بنابراین حفاظ روی دیوار ویلا ها را میتوان به دو دسته تقسیم کرد. اول ویلا هایی هستند که بدون هیچ گونه چشم پوشی به دنبال امنیت کامل و 100% هستند و دسته دوم ساختمان های ویلایی که از بین انواع نرده حفاظ روی دیوار میخواهند متناسب با نما و شکل ظاهری ساختمان یک مورد را انتخاب کنند.

ساختمان های ویلایی به دلیل ساختاری که دارند، معمولا بهترین مکان برای سارقان محسوب میشوند. امنیت ساختمان های ویلایی زمانی بیشتر نمود پیدا میکند که شما برای استفاده از ویلا نیاز دارید داخل ساختمان به صورت کامل مجهز باشد و در عین حال شما به عنوان صاحب ویلا مدام در محل حضور ندارید و گاهی مجبور هستید که هفته ها و یا ماه ها ویلا را خالی نگه دارید.

بنابراین طبیعی است برای حفاظت از افراد خانواده و اموال و دارایی داخل ویلا به فکر بهترین راه برای ایمن سازی ویلا باشید. بهتر است که قبل از ورود به ویلا کلیه موارد امنیتی و ایمنی را انجام دهید که هیچ گونه خسارت مالی و روحی به شما تحمیل نشود. ساده ترین و ایمن ترین روش برای جلوگیری از ورود افراد مهاجم به داخل ویلا نصب بهترین نوع حفاظ روی دیوار ویلا است.

متریال مورد استفاده در بهترین نوع حفاظ روی دیوار

تقریبا تمام نرده حفاظ های روی دیوار جدا از طرح و مدل با استفاده از میله های گرد و چهار گوش فلزی ساخته میشوند. نرده های فلزی به خصوص در حفاظ شاخ گوزنی، که از میلگرد فولادی سایز 8 و 10 ساخته میشوند بیشتر مورد توجه سازندگان هستند. نرده فلزی روی دیوار در مقایسه با انواع دیگر انواع حفاظ روی دیوار مقاوم تر و در عین حال ایمن تر است.

آیا برای خرید حفاظ به مشکل برخوردید و نمی‌دانید از کجا خرید کنید؟ ما در مقاله بهترین تولید کننده حفاظ به شما کمک کردیم که بهترینها را انتخاب کنید.

بهترین مدل های حفاظ روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی از پر فروش ترین و بهترین نوع حفاظ روی دیوار است. دلیل استقبال از حفاظ شاخ گوزنی تراکم و امنیت بالا است. میله های تیز و پیکان شکل در نوک این نوع از حفاظ میتواند هر جا نداری را به چالش مرگ بار بکشد. حفاظ شاخ گوزنی با توجه به این که کل دیوار را پوشش میدهد، اطمینان خاطر بسیار زیادی را برای استفاده کننده از این محصول به همراه دارد.

حفاظ خار دار، حفاظ بوته ای از انواع حفاظ شاخ گوزنی بشمار میروند. در حفاظ بوته ای تعداد پیکان های تیز به شکل قابل توجهی نسبت به حفاظ شاخ گوزنی افزایش پیدا میکند. این نوع از نرده حفاظ را با توجه به همین خار های تیز حفاظ خار پشت نیز مینامند. مواج بودن میله های به هم تنیده شده به همراه وزن کم با مدل زیبا از ویژگی های اصلی طرح حفاظ بوته ای بشمار میرود.

برای اینکه بدانید نرده در حفظ امنیت شما چه نقش مهمی ایفا می‌کند مقاله اهمیت استفاده از نرده حفاظ را بخوانید.

برش کاری بهترین نوع حفاظ روی دیوار

برش نرده حفاظ شاخ گوزنی توسط دستگاه های برش اریب انجام میشود. با توجه به این حقیقت که تیز بودن پیکان ها اهمیت بسیار بالای دارد، میبایست قیچی های برش دهنده باید تیز باشند تا بتوانند سطح برش عالی را به ما بدهند.

در زمان خرید انواع حفاظ روی دیوار میتوانید با دقت بر نوک پیکان ها از کیفیت محصول تولید شده آگاه شوید. هر گونه برآمدگی یا کشیدگی در نوک میلگرد ها دلیل بر عدم کیفیت محصول دارد. بر خلاف حفاظ شاخ گوزنی و نرده حفاظ های نسل جدید حفاظ آبشاری به وسیله پتک یا چکش تیز میشود که به هیچ وجه قابل مقایسه با نوک تیز حفاظ شاخ گوزنی نیست.

حالت دادن بهترین نوع حفاظ روی دیوار: حفاظ شاخ گوزنی

بعد از برش قطعات میلگرد نرده حفاظ شاخ گوزنی نیاز است تا این میله ها به صورت قوس دار حالت بگیرند. پرس های هیدرولیکی این امر را به عهده دارند. زیبایی و امنیت نرده حفاظ روی دیوار به شدت به خم کاری آن ها بستگی دارد. حفاظ بوته ای یا حفاظ خار پشت توسط خم و قوس از سایر نرده حفاظ های روی دیوار متمایز میشوند. چیده مان نرده های شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای با توجه به سلیقه و مدل مورد نظر در این بخش انجام میگیرد.

اگر به دنبال خرید این حفاظ در سمنان هستید صفحه حفاظ شاخ گوزنی در سمنان را از دست ندهید.

رنگ آمیزی بهترین نوع حفاظ روی دیوار

برای بالا بردن طول عمر همه محصولات فلزی استفاده از ضد زنگ و رنگ بسیار موثر است. فلزات به خودی خود با توجه به شرایط آب و هوایی زنگ میزنند. برای جلوگیری از زنگ زدگی نیاز است تا نرده حفاظ رنگ آمیزی شود. در تکنولوژی های جدید رنگ آمیزی کوره ای یا الکترواستاتیک از بهترین شیوه های رنگ محسوب میشود.

خوشبختانه سایز نرده حفاظ روی دیوار طوری است که میتوان آن را داخل کوره قرار داد. رنگ سفید و رنگ مشکی از پر مصرف ترین رنگ ها در بهترین نوع حفاظ روی دیوار محسوب میشوند.

رنگ سفید سبب میشود تا گرد و غبار به نسبت سایر رنگ ها کمتر دیده شود. زنگ زدگی در حفاظ های مشکی بسیار کمتر از حفاظ های مشکی دیده میشود.

اگر می‌خواهید در مورد حفاظ شاخ گوزنی بیشتر بدانید، مقاله حفاظ شاخ گوزنی چیست را مطالعه کنید.

انواع بهترین حفاظ روی دیوار ویلا

حفاظ های نسل جدید بهترین گزینه برای ایجاد امنیت یک ساختمان محسوب میشوند. انواع این نوع نرده حفاظ عبارتند از حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ نیزار، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب

حفاظ های آبشاری و حفاظ مدل پروانه که به عنوان مدل کلاسیک شناخته می‌شود و حفاظ نیزه ای بیشتر برای ویلا های مدرن و کلاسیک استفاده میشوند.

نسل جدید نرده حفاظ روی دیوار ویلا

بدون شک حفاظ های نسل جدید انقلابی بزرگ در امنیت داخلی ساختمان ها به وجود آورده اند. این نوع از نرده حفاظ روی دیوار به دلیل ساختار بسیار تیز و خطرناکی که دارد عبور از دیوار را برای افراد مهاجم و سارقان تقریبا غیر ممکن کرده است. بیش از یک دهه فعالیت در سطح اول تولید نرده حفاظ را سپری کره ایم و هیچ گونه ورود از روی دیواری که حفاظ شاخ گوزنی نصب کرده اند را نداشته ایم.

از بین انواع حفاظ روی دیوار که در بالا به آنها اشاره شد حفاظ شاخ گوزنی بهترین نوع حفاظ روی دیوار به شمار میرود. قیمت مناسب، امنیت بسیار بالا و نصب سریع از ویژگی های این نوع نرده محسوب میشوند.

حفاظ بوته ای با توجه به تراکم بالا و عرض بیشتر قطعا میتواند یک انتخاب مناسب برای دیوار ساختمان ویلا محسوب شود. این نوع از نرده به مراتب زیبا تر و در عین حال ایمن تر از حفاظ شاخ گوزنی است .

حفاظ لیلیوم را میتوان بدون شک به همراه حفاظ نخل مرداب لوکس ترین و ایمن ترین نرده حفاظ روی دیوار ویلا دانست. شکل بسیار زیبای گل لیلیوم که با استفاده از میلگرد های تیز شده ساخته شده سبب شده تا این حفاظ ایمنی بسیار بالایی داشته باشد.

رنگ آمیزی این نوع از نرده حفاظ روی دیوار به دو صورت امکان پذیر است. رنگ آمیزی دو بخشی که بدنه حفاظ یک رنگ دارد و غنچه ها هم به صورت طلایی و نقره ای رنگ آمیزی میشوند. این نوع از رنگ آمیزی برای بسیاری از افراد مناسب و مطابق سلیقه خانواده ها است. رنگ آمیزی مدرن که کل حفاظ به صورت کامل یک رنگ مشکی یا قهوه ای و سفید میشود. در ویلا هایی که میخواهند نما به هیچ وجه توسط حفاظ دچار دستخوش نشود از یک رنگ کامل استفاده میشود.

اگر به درب چوبی علاقه دارید و می‌خواهید از آن برای پارکینگ استفاده کنید، صفحه درب پارکینگ چوبی و طرح چوب را ببینید.

نرده حفاظ مدرن روی دیوار ویلا

حفاظ های آبشاری را میتوان قدیمی ترین نوع نرده حفاظ روی دیوار نامید. این نوع حفاظ روی دیوار در ساختمان های ویلایی برای افزایش ارتفاع دیوار هم بکار میرود. ارتفاع این نوع از نرده دیوار ویلایی از 120 سانت شروع شده و تا 2 متر هم امکان افزایش ارتفاع دارد. با توجه به این که دیوار ویلا ها از ارتفاع بالایی برخوردار نیست این نوع از نرده حفاظ روی دیوار ویلا مورد توجه قرار گرفته است. امنیت این نوع از نرده حفاظ بسیار پایین است و به هیچ وجه برای ویلا های بدون نگهبان توصیه نمی شود.

حفاظ آبشاری به لحاظ ساختار دارای مشکلات فنی است که سبب شده سارقان به سادگی از روی این نرده حفاظ عبور کنند. بدین صورت که از سمت بیرون به کنار دیوار رفته و پروفیل نرده حفاظ را گرفته و خود را به سادگی بر روی لبه دیوار می‌رسانند. با استفاده از میله های نرده به سادگی بر روی دیوار جابجا شده و به سادگی از روی نرده عبور کرده و به داخل ویلا میروند. اما حفاظ های شاخ گوزنی، بوته ای و لیلیوم همگی روی دیوار را کامل پوشش داده و مانع از ایستادن سارق بر روی لبه دیوار میشوند.

حفاظ پروانه همان طرح حفاظ آبشاری است که نقاط ضعف آن برطرف شده است. در این نوع از نرده حفاظ قسمت بالایی همانند حفاظ شاخ گوزنی متراکم و تیز است. علاوه بر این عرض حفاظ در قسمت بالایی بیشتر از 65 سانت است که مانع بسیار محکمی برای عبور افراد از نرده حفاظ روی دیوار ویلا است. قیمت این نرده حفاظ روی دیوار ویلا با توجه به متریال مورد استفاده نسبتا بالا است.

نصب بهترین نوع حفاظ روی دیوار ویلا

نصب نرده حفاظ روی دیوار برای ساختمان های ویلایی و دیوار ساختمان هایی که در منطقه و محله های خلوت با حداقل امنیت هستند الزامی است. ساختمان هایی که دیوار های با ارتفاع کم دارند و خارج از محدوده شهری هستند نیز میبایست از نرده حفاظ فلزی روی دیوار استفاده کنند. جدا از ویلا ها، ساختمان های با دیوار کوتاه و خارج از محدوده، ساختمان های مسکونی و اداری نیز میبایست حداقل دیوار های بیرونی ساختمان خود را به نرده حفاظ دیوار مسلح کرده تا از ورود افراد غریبه جلوگیری کنند.

دوربین ها و سیستم های الکترونیکی در مواجه با حفاظ فلزی روی دیوار بسیار ضعیف و غیر قابل قیاس هستند. با نصب نرده حفاظ فلزی میتوانید سارقان و افراد مهاجم را پشت دیوار ساختمان زمین گیر نمایید. در نصب نرده حفاظ فلزی حتما به دو نکته را حتما توجه کنید:

پین های نگه دارنده حفاظ نباید به صورت مستقیم از نرده حفاظ به دیوار زده شوند. دو پین به صورت اریب باید زده شوند تا حفاظ روی دیوار را کامل نگه دارند.

لبه دیوار میبایست به سمت بیرون باشد و پایه های حفاظ با یک زاویه 20 درجه به سمت بیرون نصب شوند.

هدف از طراحی و استفاده از بهترین نوع نرده روی دیوار

مهم ترین هدف از طراحی و اجرای نرده حفاظ روی دیوار، ایجاد امنیت روانی در محیط ساختمان است. دیزاین محوطه داخلی ساختمان ها به سادگی با این محصولات اجرا میشود. در ساختمان های ویلایی میتوانید با استفاده از حفاظ بوته ای و رنگ آمیزی آن به صورت سبز یک دیزاین بسیار زیبا بر روی دیوار داشته باشید. با نصب حفاظ و نرده روی دیوار میتوانید تا حد بسیار زیادی از ورود سارقان به داخل منازل جلوگیری کنید.

در این مقاله تلاش کردیم تا صفر تا صد بهترین نوع نرده حفاظ روی دیوار به خصوص حفاظ شاخ گوزنی را بررسی کنیم. به امید آن که شما عزیزان بتوانید بهترین حفاظ روی دیوار را انتخاب کنید.

برخی از سوالات رایج :

1.برای بهترین نوع حفاظ روی دیوار چه متریالی استفاده می شود ؟

تقریبا تمام نرده حفاظ های روی دیوار جدا از طرح و مدل با استفاده از میله های گرد و چهار گوش فلزی ساخته میشوند. نرده های فلزی به خصوص حفاظ شاخ گوزنی که از میلگرد فولادی سایز 8 و 10 ساخته میشوند بیشتر مورد توجه سازندگان هستند. نرده فلزی روی دیوار در مقایسه با انواع دیگر حفاظ ر.وی دیوار مقاوم تر و در عین حال ایمن تر هستند.

2.انواع حفاظ روی دیوار برای ویلا کدامند ؟

حفاظ های نسل جدید بهترین گزینه برای ایجاد امنیت یک ساختمان محسوب میشوند. انواع این نوع نرده حفاظ عبارتند از حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ نیزار، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

مشاوره رایگان