درب فرفورژه قابلیت نصب بر روی تمام ساختمان ها و بناها را دارد . فراوانی قطعات فرفورژه سبب شده است تا تولید کنندگان بتوانند مدل ها و طرح های مختلفی از مدل درب فرفورژه را طراحی و روانه بازار نمایند.

درب پارکینگ فرفورژه یکی از زیباترین درب های موجود در بازار است و انواع آن در ایران طراحی و تولید میشود. طی دهه گذشته ایران به یکی از قطب های تولید این مدل درب در خاورمیانه تبدیل شده است. انواع مختلف درب فرفورژه در طرح ها و سبک های مختلف طراحی و تولید میشود که عبارتند از درب فرفورژه مدرن، کلاسیک و لوکس. شما می‌توانید عکس دربهای فرفورژه را در ادامه ببینید.

گروه تولیدی ثامن حفاظ تولید کننده انواع درب با بهترین مواد اولیه و به صورت بسته بندی است که از سال 1380 به صورت تخصصی تولید انواع درب فرفورژه را شروع کرده است.

شماره تلفن های 56586755-021 الی 57 در ساعات اداری و شماره تلفن های 09123403540 – 09122403540 در کلیه ساعات آماده پاسخ گویی به خریدارن عزیز می‌باشند. شما میتوانید برای دریافت مشاوره در مورد خرید انواع درب با مشاوران متخصص و مجرب ثامن حفاظ تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را در مورد خرید و نحوه ارسال آن دریافت کنید.

فرفورژه در اصل واژه ای فرانسوی است که  به شکل و حالت دادن آهن اطلاق میشود. هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی این فرم دادن آهن برای ساخت درب آهنی تغییر کرده است و قطعات بسیار کوچک و ظریف یا بسیار بزرگ با ریخته گری ساخته می‌شوند اما برخی از قطعات هنوز هم به وسیله آهنگران و به صورت سنتی و دستی فرم دهی میشوند که ظرافت و زیبایی خاصی دارند و هر بیننده ای را در نگاه اول جذب خود میکند. از این قطعات در ساخت انواع درب فرفورژه استفاده میشود. انواع مختلفی از این نوع درب در این مجموعه تولید میشود که در ادامه شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

درب فرفورژه

درب فرفورژه ساختمان

درب فرفورژه از نظر ساخت

  • درب فرفورژه ساختمان
  • درب فرفورژه ویلایی
  • درب فرفورژه باغ
  • درب فرفورژه تالار
درب ویلایی فرفورژه

درب ویلایی مدرن ساده

درب فرفورژه بر اساس طراحی

  • درب فرفورژه مدرن
  • درب فرفورژه کلاسیک
  • درب فرفورژه CNC
  • درب فرفورژه فلزی
  • درب فرفورژه لوکس
  • درب فرفورژه سفارشی خاص
درب فرفورژه آهن سازه

درب فرفورژه جدید

نکات مهم قبل از خرید درب فرفورژه

  • فرفورژه چیست؟

به قطعات چدنی برجسته و نقش دار کوچک و بزرگی که با استفاده از تکنولوژی روز با روش شوتینگ ریخته گری میشوند فرفورژه میگویند. ظرافت، سبک بودن و قابلیت رنگ پذیری بالا از جمله مزایای قطعات فرفورژه هستند.

  • نحوه صحیح رنگ آمیزی درب فرفورژه، به چه صورت است؟

بعد از اینکه ساخت درب فرفورژه به پایان رسید کلیه درز های درب با مواد مخصوص درزگیری شده و درب برای رنگ آمیزی زمینه  درون کوره قرار میگیرد. بعد از خروج از کوره و پخته شدن رنگ نوبت به پتینه کاری می‌رسد که توسط استاد کاران خبره و کارآزموده انجام می‌شود.

  •  استفاده از مشاوره و بازدید تخصصی چه اهمیتی دارد؟

اهمیت استفاده از مشاوره و بازدید رایگان از محل پروژه قبل از کف سازی زیاد است. حتما از مشاوران کارخانه ای که قرار است درب پارکینگ ساختمان شما را نصب کنند جهت مشخص نمودن محل ستون ها و نوع شیب و فاصله ستون ها از یکدیگر و مشخص نمودن محل اتصال درب به بدنه ساختمان استفاده کنید.

مشاوران گروه تولیدی ثامن کلیه مسائل مهم  ذکر شده را به صورت دقیق مشخص می نمایند و بعد از بازدید و نقشه کشی از محل نصب، کلیه موارد را با دقت بسیار بالا در تمام مراحل تولید بررسی و کنترل میکنند.

  • نحوه عقد قرار داد برای خرید درب فرفورژه به چه صورت است؟

بعد از کارشناسی و تایید آن توسط خریدار، مشتری میتواند با مراجعه به دفتر یا کارخانه نسبت به عقد قرار داد اقدام نماید و مبلغ پیش پرداخت که ۵۰% کل فاکتور است را پرداخت نماید تا کار آماده سازی درب شروع شود. لازم به ذکر است که در پروژه های بزرگ مبلغ پیش پرداخت توافقی است. کلیه مواردی مانند حمل و نقل، هزینه جرثقیل، هزینه نصب و زمان تحویل در قرار داد مشخص میشود و کلیه پروژه های ثامن حفاظ تحت پوشش بیمه حوادث انجام میگردد.

دربهای فرفورژه جدیدعکس درب ویلایی فرفورژه

درب فرفورژه ساختمان

در حال حاضر طرح های مختلفی برای درب ساختمان از نوع فرفورژه وجود دارد که بدون شک سازندگان و مهندسین ساختمان حتی اگر برای درب ورودی ساختمان خود طرحی نداشته باشند میتوانند از میان انواع درب فرفورژه موجود در بازار انتخابی راحت با توجه به نما داشته باشند.

درب فرفورژه ساختمان در سایز های مختلف و با توجه به شرایط ساختمان شما ساخته میشود. به عنوان مثال در ساختمان هایی که بلافاصله بعد از باز شدن درب رمپ و پارکینگ منفی وجود دارد، درب تک لنگه ساختمان یا درب فرفورژه ریلی توصیه میشود. درب فرفورژه تک لنگه که به سمت دیوار با جهت مخالف باز میشود فضای کافی را برای راننده به جهت ورود به ساختمان ایجاد میکند .

در برخی از ساختمان ها هم با توجه به شکل طراحی درب ساختمان از درب دو لنگه فرفورژه استفاده میشود. فارغ از این که شما چه نوع دربی را انتخاب می‌کنید طراحان ما قرینه سازی درب ساختمان شما را به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهند . البته باید در نظر داشته باشید که قسمت بالای درب فرفورژه شمالی باید دارای نرده حفاظ شاخ گوزنی باشد تا بتواند امنیت ساختمان را بیشتر تامین کند .

درب فرفورژه کلاسیک

قیمت درب فرفورژه ساختمان

قیمت درب فرفورژه ساختمان

قیمت این نوع درب ساختمان بسته به نوع طرح و شکل آن متفاوت است. در صورتی که در طراحی مورد خاصی اضافه نشده باشد، قیمت درب مانند لیست قیمت محاسبه خواهد شد. قیمت درب فرفورژه ساختمان بر حسب کیلو گرم محاسبه میشود و به صورت بسته بندی شده با رنگ آماده نصب تحویل میشود. اما در صورتی که خریدار بخواهد درب ساختمان و درب حیاط را بدون رنگ تهیه کند قیمت کاهش میابد. تنها با یک تماس با دفتر فروش کارخانه  میتوانید لیست قیمت درب فرفورژه را درخواست نمایید و مشاوره تلفنی و حضوری در محل به همراه کلیه خدمات مانند جا گذاری ستون ها در محل را که به صورت رایگان انجام می‌گیرد، بگیرید.

برای کاهش قیمت این نوع درب می‌توانید از تعداد پروفیل و سایز آنها کم کنید. مثلا در درب فرفورژه ساده و سبک به جای پروفیل 4*8 از پروفیل4*4 استفاده میشود و در بخش کوره کاری هم از قطعات آماده از پیش ساخته کادری در انواع درب فرفورژه ارزان قیمت استفاده شده است. به همین دلیل این درب ها در ابعاد 3 ،3/3 و 3/5 ساخته میشوند و فقط این 3 سایز به صورت کامل تولید میشوند. توجه داشته باشید که دربهای الیزه، لوکس الیزه، دسته گل و لادن سبک سازی نمی‌شوند.

درب فرفورژه جدید

درب فرفورژه ویلایی

انواع درب فرفورژه ویلایی

 برای انتخاب یک درب ویلایی فرفورژه، پهنا و ارتفاع درب بسیار اهمیت دارد و باید به نوع سازه ویلا باید توجه داشته باشید. عموما درب ویلا ها به دو دسته تقسیم میشوند درب فرفورژه باغ ویلا و  درب فرفورژه ویلایی مسکونی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

درب فرفورژه پارکینگ

درب فرفورژه ویلایی مسکونی

  • درب فرفورژه ویلایی مسکونی

انتخاب درب ویلایی مسکونی نیاز به دقت بیشتری دارد زیرا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویلا های مسکونی با توجه به این که در مناطق اعیان نشین شهر ها قرار دارند معمولا دارای طرح خاص برای درب هستند. این نوع ویلا ها معمولا بیشتر از یک طبقه بوده و رفت و آمد هم در آنها بیشتر است. این موارد سبب میشود تا سازندگان در انتخاب درب ویلا دقت بیشتری نمایند. برای ساخت درب برای این گونه از ویلا ها بیشتر از سبک های مدرن و لوکس استفاده میشود. این گونه از ویلا ها نمای بیرونی ساختمان خود را معمولا با استفاده از فنس و ستون و باکس کامل میکنند .

همان طور که در بالا نیز اشاره شد با توجه به این که گروه تولیدی ثامن حفاظ درب فرفورژه را برای ساختمان خریدار طراحی و تولید میکند، ارتفاع کار و ارتفاع وسط درب را با توجه به نمای ساختمان به بهترین شکل ممکن طراحی میکند.

خاص ترین درب فرفورژه ویلایی درب مدل الیزه است. درب ویلا های مسکونی به صورت کامل در کارخانه ساخته و به صورت بسته بندی شده  به محل پروژه ارسال میشود .

اگر قصد استفاده از حفاظ روی پنجره را نیز دارید، بهتر است این حفاظ شبیه در باشد. در صفحه حفاظ پنجره فرفورژه ثامن بیشتر با این نوع حفاظ آشنا شوید.

انواع فرفورژه درب

درب فرفورژه باغ

  • درب فرفورژه باغ ویلا

برای درب باغ ویلا امنیت اولین موردی است که باید به آن توجه شود و از آنجایی که امنیت درب فرفورژه به نسبت سایر درب های فلزی بالاتر بوده و جلوه و زیبایی خاصی نیز دارد، این نوع در می‌تواند انتخاب مناسبی برای باغ ویلا باشد. درب باغ با توجه به محیط پیرامون فضای باغ ساخته میشود و میتواند یک درب فلزی ساده یا یک درب فلزی که تلفیقی از چوب و فرفورژه است باشد. انواع مختلفی از درب فرفورژه باغ ویلا وجود دارد که با توجه به سلیقه خریدار انتخاب میشود.

درب فرفورژه باغ ویلا

درب فرفورژه تالار

درب فرفورژه تالار

قطعا درب فرفورژه برای یک تالار بهترین انتخاب است. با توجه به این که تالار محل میهمانی ها و مراسم مختلف است قطعا احتیاج به دربی زیبا و با ابهت دارد که فقط با استفاده از قطعات فرفورژه میتوان آن را طراحی کرد. انواع مختلفی از این درب برای تالار استفاده میشود که درب لوکس و پیچک از نمونه های پر استفاده آن به شمار میروند.

مدل درب فرفورژه

درب فرفورژه ورودی

انواع درب فرفورژه در زمینه طراحی

یک تقسیم بندی دیگر برای این دربها بر اساس نوع طراحی آنها است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

قیمت درب فرفورژه

عکس درب مدرن فرفورژه

درب فرفورژه مدرن

درب مدرن یکی از محصولات پر طرفدار در سالهای اخیر است که در آن از فرفورژه های ساده استفاده می‌شود و اساس آن سادگی است. نوع رنگ در این درها بسیار مهم است زیرا بسیاری از اوقات به صورت یکپارچه هستند و جلوه اصلی آنها رنگشان است. ما با توجه به نیاز مشتریان در سالهای اخیر انواع دربهای مدرن را تولید و ارائه کرده ایم.

ما در گروه تولیدی ثامن حفاظ به عنوان مجموعه ای تخصصی در صنعت ساختمان این افتخار را داریم که از سال 1380 تا کنون با تلاش مستمر متخصصان توانمند و کار آمد خود توانسته ایم گام های بلندی در جهت ارائه فن آموری نوین در صنعت ساختمان برداریم. تولید بیش از ده ها نمونه درب در سبک های مختلف و خاص از جمله این نوآوری ها است. هم اکنون محصولات درب فرفورژه ثامن حفاظ به کشورهای عراق ، امارت متحده عربی ، کانادا ، اتریش و سایر کشورهای اروپایی و آسیایی میانه ارسال میشود .

 

درب فرفورژه ساده

درب کلاسیک

درب فرفورژه کلاسیک

برخی از افراد تصور می کنند که دربهای فرفورژه بیشتر برای ساختمان های لوکس و ویلایی مناسب هستند. این درب تولید دست است و میتوان آن را در سبک های مختلف تولید کرد .درب فرفورژه الیزه از شاخص ترین درب های کلاسیک است . حفظ اصالت درب با توجه به نمای ساختمان با این نوع درب قابل دستیابی است.

درب حیاط فرفورژه طرح جدید

عکس درب CNC فرفورژه

درب فرفورژه CNC

با پیشرفت تکنولوژی و ورود سیستم های برش لیزری و سی ان سی به تولید درب کمک شایانی شد. بخش هایی از درب که با ورق 2 میل برش می خورد با استفاده از این نوع برش تا 6 میل هم افزایش پیدا کرد. در تولید درب های CNC هر طرحی که خریدار دوست داشته باشد قابل اجراست و این یکی از مزیت های این نوع درب است.

قیمت درب فرفورژه cnc با توجه به ضخامت ورق مشخص میشود و شما میتوانید از ورق 3 میل به بالا برای طرح داخل کادر استفاده کنید اما طبیعتا طرح درب با ورق 6 میل دو برابر ورق 3 میل هزینه دارد. این درب در بخش های مختلف مانند لابی، ورودی حیاط و ساختمان های مدرن بهترین گزینه است.

درب فرفورژه تک لنگه

عکس درب فرفورژه فلزی دو لنگه

عکس درب فرفورژه فلزی

درب فرفورژه فلزی

امروزه در ساخت بیشتر درب ها از فلز به عنوان مواد اولیه استفاده میشود. درب های فرفورژه ثامن حفاظ از چهار چوب فلزی ناودانی یا پروفیل ساخته میشوند و کادر داخلی این درب ها با توجه به طرح درب با قطعات فرفورژه ساخته میشود. درب فلزی فرفورژه پارکینگ و نفر رو امنیت بالایی دارند و همانند سایر درب های فلزی به صورت درب تک لنگه، درب دو لنگه و درب سه لنگه ساخته میشود.

درب پارکینگ فرفورژه
درب فرفورژه تک لنگه : این درب هم میتواند به صورت ریلی باشد هم به صورت جک دار و برای ساختمان های جنوبی مناسب تر است. در جاهایی که فضا کم است نیز می‌توان از این نوع درب استفاده نمود.

درب فرفورژه دو لنگه : بیشتر ساختمان های داخل شهر ها با توجه به عرض کم زمین نمیتوانند از درب تک لنگه استفاده کنند و بهتر است از درب دو لنگه استفاده کنند. درب دو لنگه با قابلیت باز شوندگی بالا در گروه تولیدی حفاظ برتر برای اولین بار در ایران عرضه میشود .

درب فرفورژه سه لنگه : در برخی از موارد به خصوص در شهرستان ها که میخواهند درب نفر رو در داخل درب ماشین رو باشد از درب های 3 لتی یا 3 لنگه استفاده می‌کنند تا بتوانند با یک در همه موارد لازم را داشته باشند.

دربهای فرفورژه

درب فرفورژه لوکس

درب فرفورژه لوکس

به صورت کلی درب هایی که با توجه به نمای ساختمان طراحی شده اند را درب لوکس می نامند. درب لوکس درای ویژگی های خاص است که ظرافت و زیبایی مهم ترین شاخصه های آن هستند. با اینکه امنیت اولویت اول را دارد ولی تمام طراحی ها و انتخاب مواد اولیه و قطعات فرفورژه در این نوع درب باید در خدمت هر چه زیباتر کردن آن باشند.

برخی از سازندگان ساختمان ها خاص و لاکچری می‌سازند و طبعا به دنبال طرح مطابق با شکل ساختمان خود هستند. گروه تولیدی ثامن حفاظ تولید انواع درب فرفورژه سفارشی و خاص را با توجه به طرح سازندگان به صورت کامل تولید می‌نماید.

همواره در زمان خرید درب فرفورژه لوکس توجه داشته باشید که هر گونه تغییری در قطعات آن اصالت درب را از بین خواهد برد. برخی از تولید کنندگان به دلیل نداشتن قطعات لازم برای تولید درب پارکینگ، سعی میکنند که خریدار را مجاب کنند که از طرح های جایگزین استفاده کند که این جایگزینی سبب خواهد شد که شکل ظاهری درب تغییر کند.

 درب الیزه یکی از بهترین طرح های درب فرفورژه است. این درب که از طرحی اصیل برخوردار است توانسته به عنوان یک درب فوق لوکس در بیشتر نقاط جهان جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند. در برخی از کشورها و شهر ها مانند اربیل در عراق این درب جایگاه خاصی برای خود کسب کرده است.

دربهای فرفورژه جدید

عکس دربهای فرفورژه

درب فرفورژه ثامن حفاظ

لطلب أنواع مختلفة من أبواب الملك في العراق يمكنك الاتصال على 07707899169 عبد الرحمن العنبكي أو الذهاب إلى عنوان العراق – بغداد – ساحة السباع ثامن حفاظ هو الممثل الرسمي الوحيد في العراق

گروه تولیدی ثامن حفاظ این افتخار را دارد که محصولات تولیدی این مجموعه همچون نگینی درخشان در میان دیگر محصولات مشابه داخلی و خارجی بدرخشند. هم اکنون انواع درب فرفورژه در سبک های مختلف در این گروه تولیدی ساخته و نصب میشود. شماره تلفن های 56586755-021 الی 565867 56-021 و تلفن های همراه 09123403540  – 09124403540 جوابگوی خریداران محترم میباشند.

 

برخی از سوالات رایج :

1.قیمت درب فرفورژه جدید چقدر است ؟

قیمت درب فرفورژه ساختمان بر حسب کیلو گرم محاسبه میشود و به صورت بسته بندی شده با رنگ آماده نصب تحویل میشود

2.درب فلزی فرفورژه شامل چند نوع است ؟

 تگ لنگه / دو لنگه/ سه لنگه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • درب فرفورژه آهن سازه کار نمی کنید؟

    پاسخ
    • ثامن حفاظ
      21/02/2024 13:24

      سلام
      درب فرفورژه آهن سازه را متوجه نشدم ولی تا حد امکان در این مورد برای شما توضیح می‌دهم. فرفورژه نه تنها در ایران که در سراسر دنیا با استفاده از فلزات فولادی و ریخته گری همانند چدن و آلومینیوم انجام میشود. شکل و طرح درب فرفورژه بسته به سلیقه و طرح های عمومی ساختمان ها است.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

مشاوره رایگان