نرده راه پله

درمبان سازه ها ، ساختمان های ویلایی یا ساختمان های دوبلکس به صورت مستقیم از نرده راه پله  در نمای داخلی ساختمان تاثیر میگیرند.  برای ساخت نرده راه پله گرد و طرح دار گروه تولیدی ثامن ،انواع مختلفی از نرده راه پله لوکس، نرده راه پله فرفورژه ، نرده راه پله پیچ مدرن در ابعاد و سایز های مختلفی با هر زاویه و ارتفاع، طراحی، تولید و نصب شده است .

نرده پله لوکس

در طراحی نرده پله پیچ ، پله گرد یا همان پله دوبلکس  علاوه بر امکاناتی مانند طراحی ، سابقه و .. نیاز به خلاقیت و استعداد بسیار تاثیر گذار است . گروه تولیدی ثامن حفاظ با توجه به سابقه بیش از 20 سال در تولید انواع  درب لوکس ، درب مدرن و نرده راه پله برای ساخت  نرده راه پله گرد ، نرده راه پله پیچ و نرده راه پله دوبلکس مجموعه ای از بهترین طراحان و نصابان را در اختیار دارد. طراحی و ساخت نرده راه پله مجتمع تجاری طوبی ، نرده راه پله های برج های هلدینگ قهرمان در منطقه کوهک و ساخت نرده راه پله دوبلکس  برای ویلا ها و ساختمان های معروف در مناطقی مانند کردان ، لواسان ، فشم و زعفرانیه  گواهی بر این مدعاست .

هنگام طراحی دکوراسیون منازل میتوان از همه نکات ساده و پیش پا استفاده بهره برداری کرد و برای برای زیبا تر شدن محیط پیرامون خودمان از کوچک ترین فرصتی باید استفاده نماییم . استفاده از نرده های زیبا با طرح های خاص و زیبا نیز یکی از مهمترین موارد برای زیبا سازی ساختمان های دوبلکس است.

نرده پله فرفورژه لوکس

نرده فرفورژه دوبلکس نمونه 137

نرده راه پله فرفورژه

در ساختمان های ویلایی و ساختمان هایی که فرو و شکل نرده راه پله به دلیل در دید بودن اهمیت بسیاری دارد نرده پله فرفورژه یکی از برترین گزینه ها محسوب میشود. ساختمان هایی که نرده از داخل به صورت خم یا پیچ به سمت بالا حرکت میکند شکل داخلی و کادر درونی نرده با توجه به حالت قطعات فرفورژه بسیار زیبا و چشم نواز است.

نرده پله فرفورژه طلایی

 

نرده راه پله فلزی دوبلکس فرفورژه فلزی نمونه 132

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طرح نرده راه پله

در طرح های نرده راه پله برخی از طرح ها در تمام سبک ها با کمی تغییر در متریال تکرار شده است. دلیل این امر میتواند سادگی نرده پله، کلاسیک بودن مدل نرده که بیشتر با اشکال هندسی همراه است و نرده پله های لوکس باشد.

استفاده از چند میله عمودی که به بخش های افقی متصل شده و در بسیاری از موارد با استفاده از هند ریل و دستگیره های چوبی زیبا و ظریف جلوه می‌نماید. این طرح و مدل نرده راه پله به دلیل سادگی و مقرون به صرفه بودن از سایر طرح ها کاربردی تر است و میتوان با یک طراحی ساده و در عین حال خلاقانه یک نرده پله زیبا، سبک و شیک در اختیار داشته باشید. تیرک های عمودی که در فواصل 11 سانت از یکدیگر چیده میشوند امنیت بسیار زیادی برای ساکنین به همراه دارند.

نرده پله مدرن

نرده راه پله فلزی دوبلکس نمونه 134

نرده راه پله دوبلکس طلایی فلزی نمونه 120

نرده دوبلکس فرفورژه نمونه 102

نرده راه پله فلزی

نرده راه پله فلزی با متریال های مختلف تولید میشود ، این گونه نرده فلزی یا همان نرده پله آهنی با پروفیل،استیل،آلومینیوم  و به صورت سفارشی با ترکیبی از پروفیل ، فرفورژه و آلومینیوم در طرح  های مختلف و قابلیت رنگ پذیری خاصی ساخته میشود. همان طور که اشاره شد انواع نرده راه پله آهنی عبارتند از :

نرده پله فرفورژه مدرن

نرده راه پله دوبلکس ترکیبی فلزی فرفورژه نمونه 130

 

ثامن حفاظ

View Comments

  • سلام
    من حدود ۲۹,متر نرده راه پله گرد دارم ، که این نرده راه پله داخل ساختمان به صورت دوبلکس اجرا میشود ، قبلاً نرده حفاظ با پروفیل زدم اما الان با تغییر دکوراسیون نرده راه پله قبلی خوب نیست ، چگونه میشود این نرده راه پله را جایگزین نرده راه پله قدیم کرد ، من در حال باز سازی نیستم .ممنون میشوم راهنمایی کنید.

  • سلام
    راجع به نرده راه پله پیچ ،یا همان نرده راه پله گرد که تو مطلب نوشتید قیمت چند این ، آیا تصاویر با چیزی که کار می‌شود همسان هستند

  • سلام
    نرده راه پله ثامن حفاظ , به صورت ساخته شده و آماده ارسال میشود, یا این که باید در مرحله ساخت پله , نرده راه پله هم باید همان موقع اجرا شود .ممنون میشوم راهنمایی کنید
    نرده راه پله گرد برای ساختمان مد نظر است .

    • سلام جناب آقای طاهری
      نحوه ساخت نرده راه پله بستگی به شرایط ساختمان و نوع نرده راه پله دارد. معمولا نرده راه پله اگر در زمان مناسب اندازه گیری و اجرا شود، میتوان در محل اجرا کرد این نوع نرده راه پله دقیق و بدون کوچک ترین ایرادی ساخته و نصب میشود. نرده راه پله پیچ و نرده راه پله خم را معمولا به این صورت تولید میکنند. گروه تولیدی ثامن حفاظ با توجه به داشتن امکانات جوش و رنگ کوره ای معمولا ۹۰٪ محصولات نرده راه پله را در کارخانه تولید و رنگ آمیزی کرده و فقط مونتاژ در محل پروژه انجام میشود. خسارات احتمالی در این شیوه تولید به حداقل میرسد.

  • نرده راه پله فرفورژه برای ۱۷ طبقه در منطقه ۲۲ کوهک نیاز داریم ، در محل ساخت ما خودمان خدمات جوشکاری و آهنگری داریم ، قیمت تمام شده برای هر متر مربع نرده راه پله فرفورژه با رنگ و نصب کامل چند است؛ اگر تفاوت زیاد نباشد علاقه به برون سپاری بیشتر است.

  • سلام
    ما یک پله پیچ ویلایی داریم که متاسفانه ارتفاع پله ها را سنگ کار خراب کرده که نهایتا فرم پیچ پله هم زاویه دار شده است، آیا باید پله را خراب کنیم یا این که با نصب نرده پله پیچ میتوان این مشکل را مرتفع کرد.

  • سلام
    این تصویر نرده راه پله که کد 114 و نرده پله. کد 102 ابتدا یه دو تا ستون مانند داره ، شما عین این تصاویر رو میتونید برای ما اجرا کنید یا این که شبیه این نرده پله ها درست میکنید ،من برای نرده پله ویلایی که دارم حقیقتا بین اون نرده پله مدرن کد 114 و نرده پله لوکس 102مردد هستم ، برام مهمه که همین باشه ،دقیقا همین .
    یه بار دادم درست کردن تصاویر نرده پله های ویلا رو براتون واتس آپ کردم ،هم عکس نرده پله که موقع خرید بهم نشون داد و متاسفانه اون مدل نرده پله که اجرا کردن ،ببینید 50%هم شبیه نیست. اگه امکان داره با شماره 09121173600 به من خبر بدید ممنون

    • سلام دوست عزیز کلیه نرده بله هایی که در سایت میبینید در ایران ساخته شده است و اگر بخواهید ستون های ابتدای نرده بله ها را هم بنا به درخواست شما تعویض کنیم. عین نرده بله با توجه به تصویر نرده بله ساخته میشود. در زمان عقد قرارداد عکس و تصویر نرده راه بله مورد نظر شما ضمیمه قرار داد شده و عین تصویر ساخته میشود. درمورد سایر فروشندگان نرده بله هم باید عرض کنم که مجموعه ثامن حفاظ کلیه تولیدات به خصوص نرده راه بله صاف، نرده راه بله دوبلکس و نرده بله های خم را به مدت ۲ سال ضمانت مینماید.

  • نرده پله گرد هم تولید میکنید،ما نرده راه پله برای داخل خانه نیاز داریم، تصاویر نرده راه پله گرد که در سایت دیدم به نظرم بسیار خوب آمد، چه طور می‌توانیم برای خانه نرده راه پله ای بزنیم که نیاز به جابه جایی کمتری باشد

    • سرکار خانم مهندس مجیدی سلام :
      در جواب سوال اولتان باید عرض کنم که بله ساخت پله گرد یکی از تولیدات تخصصی ما به شمار میرود. انواع مختلی از پله گرد و نرده پله گرد در این مجموعه تولید و نصب شده است. در مورد پله گرد هایی که در داخل خانه نصب میشود باید عرض کنم که برای ساخت پله گرد دوبلکس ابتدا نیاز است که از محل بازدید انجام گیرد. برای انتخاب یک پله گرد مناسب بادید و مشاوره برای سراسر کشور به صورت رایگان انجام میشود و کقطعا تمام تلاش ما بر این اصل استوار است که هیچ گونه خرابی و آسیب به دیگر بخش های ساختمان وارد نشود.

  • سلام
    نرده راه پله فرفورژه سبک مدرن هم دارید، ۲۶متر نرده پله گرد میخواهم که ترجیحا فرفورژه باشد.

Recent Posts

قیمت نرده پله فلزی

قیمت نرده پله فلزی نرده پله جهت ایجاد شرایط مناسب و پایدار و حفظ امنیت…

4 هفته ago

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار یکی از ملزومات مهم برای حفاظت از خانه، باغ، محل کار و…

5 ماه ago

درب پارکینگ

 درب پارکینگ از نظر طراحی و کاربری به چند دسته تقسیم میشود که ما به…

5 ماه ago

درب فرفورژه پارکینگ

درب فرفورژه قابلیت نصب بر روی تمام ساختمان ها و بناها را دارد . فراوانی…

5 ماه ago

درب ویلا

درب ویلا یا همان درب پارکینگ ویلا اولین محلی است که در بدو ورود به…

5 ماه ago

درب حیاط

به کسانی که قصد دارند ساختمان جدیدی بسازند یا خانه ی خود را بازسازی کنند،…

5 ماه ago