قیمت نرده پله فلزی

نرده پله جهت ایجاد شرایط مناسب و پایدار و حفظ امنیت افراد در حین بالا و پایین رفتن از پله تعبیه شده است. ساخت نرده پله در ابتدا ساده جلوه میکند ولی طراحی ،ساخت و نصب نرده پله پروژه ای بسیار زمان بر است که باید با دقت بالا انجام شود. قیمت نرده پله به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع متریال بکار رفته در ساخت نرده، طرح نرده پله، ارتفاع یا طول نرده راه پله عواملی هستند که قیمت نرده پله را مشخص میکنند.

قیمت نرده پله

قیمت نرده پله فرفورژه

قیمت انواع نرده پله آهنی

نرده پله ساده

نرده پله فرفورژه

نزده پله لیزری _ نرده پله CNC

نرده پله مدرن _ نرده پله پروفیلی

در قدیم از نرده پله صرفا برای جلوگیری از سقوط از پله استفاده میشد و متریال مورد استفاده هم چوب یا فلز ساده بود. امروزه نیز اولویت در حفظ ایمنی و جلو گیری از سقوط انسان و اشیاء است با این تفاوت که از طرح های خارق العاده و منحصر به فرد آنها در جهت زیبایی فضای داخلی و دکوراسیون ساختمان های ویلایی از آن استفاده میشود.

نیاز به طراحی در دکوراسیون داخلی ساختمان ها به خصوص ساختمان های ویلایی و دوبلکس طی چند سال اخیر افرایش چشمگیری پیدا کرده است. انتخاب نرده پله مناسب که بتواند به دکوراسیون داخلی ساختمان کمک کند به همراه ایجاد امنیت امری مهم است که به بودجه شما بستگی دارد. نرده پله ساده با استفاده از پروفیل ساخته میشود و شکل و ظاهری زیبا و در عین حال مدرن دارد. قیمت نرده پله پیچ ساده که با پروفیل ساخته میشود ارزانترین نرده پله محسوب میشود. طرح و مدل نرده پله آهنی ساده بیشتر با اشکال هندسی و خطوط افقی و عمودی ساخته میشود. قیمت نرده پله ساده به وزن و طول نرده بستگی دارد.

قیمت نرده پله فلزی فرفورژه

نرده پله فرفورژه محصول تخصصی ثامن حفاظ است. در ایران برای اولین بار نرده پله فلزی فرفورژه آماده و سفارشی در مجموعه ثامن حفاظ طراحی و ساخته شده است، و تا امروز تنوع بسیار بالایی از نرده پله فرفورژه طراحی و روانه بازار شده است. گل نرده راه پله فرفورژه عامل اصلی و مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت نرده پله فلزی محسوب میشود.

قیمت نرده پله فرفورژه همانند سایر نرده پله های فلزی به وزن قطعات و گل نرده پله بستگی دارد. استقامت بسیار بالا، امکان ست کردن نرده با دکوراسیون داخلی، پتینه کاری و خم بدون جوش مزایای نرده پله فرفورژه محسوب میشوند. در ساختمان های اعیانی و ویلایی که نیاز به نرده پله دوبلکس دارند، اولین و بهترین گزینه نرده پله فرفورژه سلطنتی است. نرده پله فرفورژه تیرک دار مناسب ترین و ارزانترین نرده پله فرفورژه محسوب میشود.

نرده پله گرد فرفورژه که با ترکیب قطعات چدن و آلومینیوم ساخته میشود، بیشترین قیمت را در نرده پله فرفورژه دوبلکس و مستقیم به خود اختصاص داده است. زیبایی خیره کننده و تاثیر بالا در دکوراسیون با توجه به تنوع گسترده از مزایای نرده پله فرفورژه دوبلکس محسوب میشود.

نرده پله الیزه، نرده پله سانفرانسیسکو،

مجموعه ثامن حفاظ یکی از بزرگترین و تخصصی ترین کارخانه های تولید کننده نرده پله دوبلکس، نرده پله پیچ، نرده پله گرد و ساده است. این مجموعه در 6000هزار متر مربع در شهرک صنعتی زواره ای در جنوب غربی تهران واقع شده است. محصولات فرفورژه و CNC این مجموعه به بیش از 25 کشور جهان ارسال میشود. ما در مجموعه ثامن بازدید و مشاوره رایگان را به صورت رایگان در سراسر کشور قرار داده ایم تا با در نظر گرفتن سبک ساختمان و طرح دکوراسیون و بودجه ای که قرار است هزینه کنید بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهیم .

تلفن های 09123403540 __09124403540 به صورت تمام وقت آماده جواب گویی به شما عزیزان هستند. برای بازدید از کارخانه و نحوه تولید میتوانید با مدیر فروش مجموعه هماهنگی نمایید. بازدید از مجموعه ما توسط شما برای ما افتخار محسوب میشود.

قیمت نرده پله فلزی لیزری

قیمت نرده پله لیزری در بین انواع نرده پله فلزی مناسب ترین نرده پله محسوب میشود. استفاده از ورق های 2 تا 4 میل سبب شده است که وزن نرده پله سبک و مناسب تر از سایر نرده پله ها باشد. تنوع بالا و عدم محدودیت در تولید نرده راه پله سبب شده است که قیمت نرده پله لیزری و CNC به نسبت سایر نرده پله ها مناسب تر و در عین حال زیبا تر باشد. در ساخت نرده پله لیزری مستقیم سهولت در ساخت و نصب سریع از ویژگی های نرده پله لیزری است. در نرده پله دوبلکس نورد کردن نرده پله اهمیت بسیار بالایی دارد که در ورق های یک تکه لیزری این کار به بهترین شکل ممکن اجرا میشود.

ارزان ترین نرده پله

در بین انواع نرده پله چنانچه ملاک وزن باشد. مناسب ترین و ارزانترین قیمت نرده راه پله همان نرده پله لیزری یا CNC است. استفاده از ورق های نازک و بازیافت ورق های برش خورده سبب میشود که قیمت این نرده پله بسیار مناسب و در عین حال زیبا تر است.

چنانچه نرده پله تیرک فرفورژه را با فاصله 12 سانت جوش داده شود قیمت آن تقریبا با نرده پله فلزی ساده که با پروفیل 20 میل ساخته میشود برابر است . با این تفاوت که نرده پله فرفورژه دارای نقش و نگار است و با یک رنگ آمیزی مناسب شکل و طرحی به مراتب زیبا تر از نرده پله فلزی ساده دارد.

بهترین نرده راه پله

برای انتخاب بهترین نرده پله نیاز است تا آیتم هایی رعایت شود ، برخورداری از بهترین متریال، طراحی مناسب و متنوع، قابلیت هماهنگی با دکوراسیون داخلی ساختمان مواردی هستند که در انتخاب بهترین نرده پله موثر هستند. با توجه به این جهات نرده پله فرفورژه بهترین نرده پله است.

نرده را راه پله پله آهنی ساده

انواع نرده راه پله

گل نرده راه پله

قیمت نرده پله فرفورژه دوبلکس

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

مشاوره رایگان