چنانچه شما ساکن شهر تبریز یا اطراف آن هستید و برای انتخاب نرده حفاظ ساختمانتان به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستید به شما پیشنهاد میکنیم که  این مقاله را مطالعه کنید تا اطلاعات لازم در مورد حفاظ شاخ گوزنی در تبریز را به دست آورید.

ما در این مقاله سعی میکنیم تا اطلاعاتی جامع درباره تولید و نحوه خرید نرده حفاظ روی دیوار به خصوص نسل جدید مانند حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب برای شهر تبریز به شما ارائه نماییم . ضمنا شما با خرید از تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر این که اطمینان دارید از تولید کننده و بدون واسطه نرده حفاظ روی دیوار خود را خریداری کرده اید، میتوانید از ضمانت های تولید کننده نیز برخوردار گردید.

همواره این مسئله ذهن خریدار را در گیر میکند که محصولی که خریداری کرده با قیمت واقعی بوده یا واسطه با قیمت بالاتری کالا را فروخته است. گروه تولیدی ثامن حفاظ این اطمینان را به شما میدهد که علاوه بر رعایت کامل کیفیت در تولید انواع محصولات خود مانند درب فرفورژه ، درب حیاط ساختمان و انواع حفاظ شاخ گوزنی مناسب ترین قیمت ممکن را برای فروش کالا در نظر گرفته است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

5 دلیل انتخاب حفاظ ثامن برای خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

  1. امکان خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی در تبریز به قیمت مناسب و با کیفیت
  2. انتخاب نوع جوش و رنگ بسته به سلیقه و توان مالی خریدار در کارخانه. استفاده از جوش صنعتی با رنگ الکترواستاتیک برای منازل و ویلا ها و یا جوش و رنگ معمولی برای باغ های میوه در مبدا تولیدی کارخانه
  3. صرفه جوئی در هزینه حمل و نقل به دلیل امکان ارسال توسط باربری از مبدا تا درب منزل یا مکان مورد نظر با کمترین قیمت
  4. در صورت تمایل امکان ارسال کارشناس برای بازدید از محل و عقد قرار داد
  5. پشتیبانی فنی و امکان تولید طبق سفارش و بر حسب متراژ دیوار ساختمان، بدین معنی که نرده حفاظ برای دیوار شما ساخته میشود نه این که شما حفاظی از بازار تهیه کرده و مطابق آن نصب روی دیوار را انجام بدهید.

گروه تولیدی ثامن حفاظ با بیش از 15 سال تجربه در تولید انواع سازه های فلزی، نرده حفاظ روی دیوار، نرده حفاظ شاخ گوزنی در تبریز و طراحی نرده حفاظ نیزار، نرده حفاظ لیلیوم و خرید حفاظ نخل مرداب در کارخانه ای به متراژ 4000 متر در ابتدای آزادگان جنب پایانه حمل و نقل احداث گردیده است. دلیل مدیران مجموعه برای ساخت کارخانه در مجاورت پایانه، امکان ارسال کم هزینه محصولات برای شهر های مختلف بوده است.

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

با توجه به این که تولید کننده نرده حفاظ شاخ گوزنی در تبریز و بیشتر شهر ها وجود ندارد، بهترین کار برای خرید یک نرده حفاظ شاخ گوزنی مناسب برای شهروندان ساکن تبریز و حومه تبریز، خرید اینترنتی از تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در تهران است. گروه تولیدی ثامن حفاظ با توجه به سابقه طولانی مدت در زمینه تولید انواع حفاظ شاخ گوزنی در بیشتر استان ها و شهرها دارای نصاب مقیم است.

شما میتوانید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب و بدون واسطه تهیه کنید. ما در مجموعه ثامن حفاظ ارسال نرده حفاظ شما به هر میزان که باشد را انجام میدهیم و فقط در مورد نصب در صورتی که خریدار تمایل داشته باشد نصاب حفاظ شاخ گوزنی در تبریز را به شما معرفی نموده تا بدین ترتیب نگرانی بابت نصب حفاظ شاخ گوزنی در تبریز نداشته باشید. در صورت تمایل در زمان سفارش حفاظ میتوانید با کارشناسان فروش هماهنگ کنید تا هزینه نصب را نیز در فاکتور برای شما قید کنند. در این حالت بدون کوچک ترین نگرانی بابت ارسال و نصب و هزینه های احتمالی میتوانید نرده حفاظ شاخ گوزنی خود را بخرید.

نصب حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

ایجاد نمایندگی نرده حفاظ شاخ گوزنی در تبریز برای متراژ های کمتر از 20 متر نیز از دیگر خدمات گروه تولیدی ثامن حفاظ است. شماره تلفن های 02156586755 ،02156586756 ،02156586767 راه های ارتباطی کارخانه هستند و کارشناسان ما در ساعات کاری آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه حفاظ شاخ گوزنی در تبریز هستند. شماره تلفن همراه 09122403540 و 09121351284 نیز آماده ارائه مشاوره تمام وقت به شما مشتریان عزیز هستند.

معرفی انواع نرده حفاظ روی دیوار برای شهر تبریز

حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

نحوه پرداخت در خرید حفاظ شاخ گوزنی در تبریز از ثامن حفاظ چگونه است؟

نحوه تسویه حساب در شرکت ثامن حفاظ به این صورت است که در زمان عقد قرار داد مبلغ 40% به عنوان پیش پرداخت از شما گرفته می‌شود و مابقی مبلغ زمان تحویل کالا تسویه میگردد. با توجه به شرایط خود میتوانید نصب نرده حفاظ را به عهده کارخانه بگذارید. هزینه نصب توافقی است و نصب شرکت با بیمه کامل انجام می‌گیرد و از این بابت خریدار میتواند با اطمینان خاطر کار را به تولید کننده سپرده و در نهایت محصول مورد نظر خود را به بهترین صورت ممکن و نصب شده در محل تحویل بگیرد.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به حفاظ پنجره را نیز مطالعه نمایید تا با مراحل نصب و قیمت آن آشنا شوید.

سوالات رایج:

آیا امکان خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی در تبریز نیز وجود دارد؟

بله. ما برای اکثر شهرهای ایران فروش اینترنتی نیز داریم.

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • کریم یاری
    01/05/2020 18:24

    حفاظ شاخ گوزنی در تبریز،. یه چیز نویی هست و خیلی شناخته شده نیست، یکی از همسایه های ما برای باغش از شما حفاظ روی دی ار خریده. میخواستم بدونم شما برای حفاظ شاخ گوزنی در تبریز نماینده دارید یا مستقیم از کارخانه ارسال میکنید؟ متراژ حدود 100 متر

    پاسخ
    • ثامن حفاظ
      02/01/2021 11:29

      سلام جناب آقای یاری در مورد نرده حفاظ شاخ گوزنی در تبریز باید عرض کنم با توجه به این که در خود شهر تبریز تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی وجود ندارد و استفاده از حفاظ شاخ گوزنی در تبریز هم رواج یافته است، متاسفانه بیشتر افرادی که درخواست نمایندگی فروش دارند از نرده حفاظ شاخ گوزنی متوسط استفاده میکنند. با توجه به این حقیقت گروه تولیدی ثامن حفاظ خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده در تهران را پیشنهاد میدهد، گروه تولیدی ثامن برای کاهش هزینه نصب و خدمات بعد از فروش از جوش کار های بومی استفاده میکند.

      پاسخ
  • سعادت
    05/05/2020 06:29

    سلام
    لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز رو کدام قسمت باید دید .من ندیدم قیمتها رو

    پاسخ
    • Naser Sadeghi
      03/08/2020 11:54

      لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سایت موجود است ،ولی با توجه به نوسان قیمت ها با شماره تلفن 09123403540 تماس بگیرید تا قیمت ها را اعلام نماییم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

مشاوره رایگان